سرویس: اخبار شهرستان 00:03 - سه شنبه 25 خرداد 1395

در جمع بانوان روستای روران به یاد شهید مدافع حرم؛

اکران فیلم «هنگامه» همزمان با ورود شهید مهدی اسحاقیان به اصفهان/ تصاویر

به همت بسیجیان خواهر روستای روران از توابع براآن جنوبی، همزمان با ورود شهید مدافع حرم مهدی اسحاقیان، مراسم ویژه ای در پایگاه بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از براآن جنوبی، اکران فیلم های عمار با هر نیتی که باشد، سرشار از عشق و ارادت برای همه ما بود. مناسبت ها بهانه ای می شد تا جمع خواهران روستای روران برای دیدن فیلم های جشنواره جمع شود و در محفلی صمیمی، به نقد و بررسی مستندهای معنوی این جشنواره بنشینیم.

چند روز است که صحبت از آمدن شهیدی از دیار شام به گوش می رسد. مدافع حرمی دیگر از شهر دُرچه، که این بار در ماه میهمانی خدا به جمع ما می آید.

شهید مهدی اسحاقیان که خبر شهادتش فضای مجازی را پر کرد؛ امروز از دفاع از حرم عمه جان زینب می آید تا چهره نصف جهان بار دیگر مملو از عطر حضور شهید مداقع حرم شود.

به همین مناسبت، دست تقدیر به بهترین نحو ممکن برای بسیجیان خواهر روران رقم خورد و در جمع صمیمی و سرشار از معنویت، همزمان با ورود این شهید والا مقام، مراسم ویژه ای در سادگی تمام، برگزار شد.

حدود ساعت 17 و 30 دقیقه روز دوشنبه بود که نجوای ورود شهید اسحاقیان به فرودگاه اصفهان، به گوش رسید و در همین لحظات بود که بر روی پرده سینمای کوچک بسیج روستا، به یاد شهید، فیلم هنگامه را اکران کردیم…. به یاد شهید مدافع حرم

چقدر فاصله روستا تا مراسم استقبال کم شده بود زیرا انگار همه ما در مراسم حضور داشتیم.

سلام بر سرباز گمنان امام زمان(عج) شهید مهدی اسحاقیان

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.