سرویس: اخبار شهرستان 16:07 - دوشنبه 24 خرداد 1395

با همکاری کمیته امداد و مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع)؛

طرح توشه برکت ماه رمضان در شهر حسن آباد اجرا شد

مدیر عامل خیریه امام حسن مجتبی(ع) گفت: 1150 سبد کالا به ارزش 920 میلیون ریال بین خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی همزمان با ماه مبارک رمضان توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه علیا، ظهر امروز جلسه ای تحت عنوان چگونگی اجرای طرح توشه برکت برگزار شد.

حجت الاسلام محمد جمشیدی با بیان اهمیت کمک به فقرا و نیازمندان در ماه مبارک رمضان گفت: بهترین عمل در این ماه تلاوت قرآن و فراهم کردن افطاری برای فردی یا خانواده ای است و طبق ایات و روایات اگر کسی افطاری را بر سر سفره فقیری ببرد مثل این است که 30 روز را روزه گرفته و گناهان قبل و بعد او نیز آمرزیده می شود.

وی در ادامه هدف از تشکیل این جلسه را شناسایی افراد مستمند و نیازمند در جامعه و کاهش فقر و کمک به انها دانست و از حضار خواست اگر فرد یا خانواده مستحق گرفتن سبد کالا را به خیریه معرفی کنند.

جمشیدی در ادامه افزود: در این چند روز 1150 سبد کالا با همکاری کمیته امداد و مرکز نیکوکاری شهر حسن آباد بین افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ( 410 خانوار کمیته امدادی و 105 خانوار بهزیستی ) و دیگر خانواده های مستمند توزیع خواهد شد.

وی ارزش این اقلام را حدود 850000  و 780000 ریال عنوان کرد.

در ادامه میرزایی مدیریت کمیته امداد جرقویه نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در سخنان کوتاهی از دست اندر کاران خیریه امام حسن مجتبی و مرکز نیکوکاری شهر حسن آباد تقدیر و تشکر و تاکید کرد: ارتباط بسیار نزدیکی بین کمیته امداد و مرکز نیکوکاری شهر حسن آباد بوده و خواهد بود و هدف ما کمک به افراد نیازمند می باشد.

وی در ادامه افزود: در منطقه جرقویه 2800 خانوار تحت پوشش کمیته امداد بوده که 1400 خانوار ان در جرقویه علیا و 410 خانوار در شهر حسن آباد می باشد و امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم نیازی را از مردم بر طرف کنیم.

در ادامه ایروانی شهردار شهر حسن آباد نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای مرکز نیکوکاری شهر حسن آباد از آمادگی شهرداری در جهت کمک به مردم نیازمند در محدوده کاری خود خبر داد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.