سرویس: اجتماعی 17:01 - دوشنبه 24 خرداد 1395

مدیرکل کمیته امداد اصفهان مطرح کرد

تأسیس مکان‌های حامی یابی برای طرح اکرام ایتام در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: در روزهای آینده مکان‌های حامی‌‌یابی برای طرح اکرام ایتام احداث خواهد شد که یکی از این مکان‌ها نمایشگاه قرآن است.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا شیران با اشاره به طرح اکرام ایتام و طرح توشه برکت و استقبال بهتر مردم نسبت به سال قبل اظهار داشت: طرح اکرام ایتام از روز 15 تا 21 ماه رمضان انجام می‌شود که ما از هفته‌ آینده مکان‌های حامی یابی را احداث خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون 250 حامی از سرتاسر استان جذب شده است، افزود: پیرامون طرح توشه برکت نیز به 5 میلیارد تومان هزینه نیاز داریم که با همت مردم و خیران تا الان حدود یک و نیم میلیارد تومان آن جمع‌آوری شده که می‌توانیم31 هزار سبد کالا از 96 هزار سبد کالای مورد نیاز را تأمین کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیان کرد: علاوه بر این‌ها 19 سازمان‌ دولتی، خصوصی و خیریه اقدام به پهن کردن سفره‌های افطاری برای نیازمندان کرده‌اند.

وی درباره نحوه ثبت نام برای کمک در طرح‌های اکرام ایتام و توشه برکت خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت کمیته امداد یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد اقدام به همکاری و سپس معرفی نیازمندان به آن‌ها هزینه‌ها و کمک‌های خود را پرداخت کنند.

شیران با اشاره به خانواده‌هایی که بدون سرپرست نبوده اما نیازمند کمک‌ هستند، تصریح کرد: برای این موارد طرح محسنین را برگزار کرده‌ایم که استقبال خوبی را به همراه داشته و علاقه‌مندان می‌توانند از دفاتر کمیته امداد نحوه کمک به این خانواده‌ها و همکاری در طرح محسنین را دریافت کنند، امیدواریم از 33 هزار خانواری که حامی طرح محسنین ندارند حداقل تا پایان ماه مبارک رمضان 8 هزار نفر آن‌ها تحت پوشش قرار گیرند.

وی درباره دیگر طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) ماه مبارک رمضان بیان کرد: طرح “مفتاح الجنة” را در دستور کار داریم که در آن افراد سرشناس دولتی یا غیر دولتی را برای آشنایی با ایتام به عنوان مهمانی به خانه آن‌ها می‌بریم تا وضعیت خانواده‌ها را مشاهده کرده و از آن‌ها دلجویی کنند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.