سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:25 - پنجشنبه 26 دی 1392

اخراج محترمانه شیث رضایی

سرمربی تیم مس کرمان گفت:مهاجم برزیلی که مدنظر ما بود دست مان را در پوست گردو گذاشت.

به گزارش اصفهان شرق، پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی عنوان کرد:جام حذفی همیشه شرایط خاص خودش را دارد.ما سعی می کنیم جزو 4 تیم حاضر در نیمه نهایی باشیم.

وی ادامه داد:البته بدشانسی هنوز دست از سر تیم ما برنداشته است. احمد حسن زاده تازه از بند مصدومیت رها شده و با تیم تمرین می کند.دو بازیکن هم به تیم زیر 22 سال داده ایم.از لحاظ روحی و روانی با صحبت هایی که با بچه ها داشته ایم تیم آماده شده است.البته نمی خواهیم همه انرژی تیم را روی این مسابقه بگذاریم چون بازی های لیگ برتر در شرایط موجود برای ما مهم تر است.
سرمربی مس درباره اینکه آیا از سوی باشگاه به او اولتیماتوم داده شده است گفت:نه،کسی به من اولتیماتوم نداده است.من اگر زمانی بدانم نمی توانم به تیم کمک کنم و مربی جدیدی بتواند تیم را از انتهای جدول جدا کند خودم می گذارم و می روم.
وی درباره مهاجم برزیلی که مس قصد داشت به خدمت بگیرد اظهار داشت:برای کارگزار این بازیکن دعوتنامه و ویزا فرستادیم اما در نیمه راه با یک باشگاه ترکیه ای توافق کرد و دست ما را در پوست گردو گذاشت.
مظلومی درباره وضعیت شیث رضایی گفت:او در بازی با ملوان مصدوم شد و پزشک برایش استراحت تجویز کرد اما او بدون هماهنگی کادر فنی و پزشکی،سرد خود تصمیم گرفته و رفته است و به همین دلیل در اختیار باشگاه قرار دارد.
منبع: دانا
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.