اصفهان شرق

جام ضیافت نور در شرق اصفهان کلید خورد+ گزارش

کدخبر: 104645
1395/03/23 در ساعت 17:50

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، مسابقات جام ضیافت نورکه درسالنهای تابعه شهرستان اصفهان برگزار می گردد. در شبهای ماه مبارک رمضان شور و هیجان خاصی را با حضور تماشاگران خوب ورزش دوست تجربه می کند.

دبیر هیات فوتبال بخش بن رود و مسئول برگزاری مسابقات فوتسال جام ضیافت نور در شهر ورزنه گفت: مسابقات امسال جام ضیافت نور با حضور۲۱تیم و در غالب ۴ گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی آغاز و مسابقات در حال برگزاری می باشد.

علیرضا قطبی افزود: به حمدلله سطح کیفی مسابقات نسبت به سال گذشته بالاتر رفته و تیم ها با قدرت بیشتری پای به میدان مسابقات گذاشته اند.

IMG_6976

وی از ارتقاء سطح کیفی مسابقات خبر داد و اظهار کرد: مسابقات جام ضیافت نور در بخش بن رود در سالن شهدای روستاهای کفران_فاران نیز با حضور ۱۰تیم از روستاهای بخش در حال برگزاری می باشد.

قطبی ادامه داد: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با هیات فوتبال شهرستان اصفهان امسال قهرمانان هر دو سالن تختی ورزنه و شهدای کفران _فارفان به مسابقات جام در جام شهرستان اصفهان اعزام خواهند شد.

IMG_6982

وی در پایان ضمن تقدیر وتشکراز استقبال بی نظیر و حضور پرشور مردم از مسابقات حمایت ویژه مسئولین از هیات فوتبال بخش بن رود را خواستار شد.

حسن آباد همراه جام ضیافت

در شب دوم مسابقات والیبال ضیافت نور در شهر حسن آباد دو تیم پایگاه امام خمینی شهر حسن آباد و تیم حجه بن الحسن روستای خارا با هم به رقابت پرداختند که در پایان با نتیجه 3 بر 2 تیم پایگاه امام خمینی(ره) تیم خارا را شکست داد.

ریئس اداره ورزش و جوانان در گفتگویی کوتاه با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا  ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: امسال مسابقات جام رمضان در رشته والیبال در رده بزرگسالان برگزار می شود و در صورت امکان مسابقات فوتسال در رده جوانان نیز برگزار خواهد شد.

مقداد جمشیدی در ادامه با اشاره به اهداف بازیهای ورزشی افزود: امید است با حضور پیشکسوتان، مسئولین، جوانان و نوجوانان و همکاری و تعامل بتوان به اهداف ورزش (تهذیب جسم و روح، تندرستی و سلامتی)  برسیم و شاهد برگزاری رقابت های سالم بین تیم ها باشیم.

شایان ذکر است این دوره از مسابقات با شرکت 8 تیم و به صورت دوره ای برگزار خواهد شد و در شب اول دو بازی انجام شد.

بازی اول رقابت بین دو تیم ملامین آپادانا و دهیاری روستای خارا صورت انجام شد و تیم ملامین آپادانا با نتیجه 3 بر 0 تیم دهیاری خارا را شکست داد.