سرویس: اجتماعی 22:21 - یکشنبه 17 شهریور 1392

فولادگر نماینده مردم اصفهان

بررسی راههای حادثه خیز شرق اصفهان در مجلس

نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس به شرق اصفهان رسیدگی کرد.

images

به گزارش اصفهان شرق ، حمید رضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس از جاده هرند – کوهپایه به عنوان محوری حادثه خیز یاد کرد و افزود: تعریض پل در این مسیر یک قدم برای ایمن سازی آن بود و باید جاده نیز در دو سوی پل تعریض و ترمیم شود.

حمیدرضا فولادگر جاده های اسلام آباد – شاهپور، کلیشاد به اسلام آباد و ورزنه و اژیه را نیز از راههایی نام برد که باید مورد بررسی و اصلاح قرار گیرد.

وی با اشاره به ایجاد سد نصرآباد تصریح کرد: این طرح آبخیزداری می تواند در زمینه آبرسانی به جرقویه کمک کننده باشد.

نیره اخوان در کمیته برنامه ریزی شهرستان اصفهان افزود: معاندان سعی در وارد کردن لذات جنسی و شهوانی به محیط های اجتماعی و درگیر ساختن بانوان با این موضوع دارند.

نماینده مردم شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای مقابله با این موضوع اصالت زنان و وقار و تحکیم نظام خانواده در جامعه مورد توجه جدی قرار گیرد، بیان داشت: با این روش می توان محیطی ایمن و پاک برای حضور و فعالیت زنان و دختران ایرانی در اجتماع، ‌دانشگاه و فضای کسب و کار ایجاد کرد.

نماینده اصفهان درباره مصوبات پیش از تعطیلات تابستانی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: طرح برخورداری از بیمه بازنشستگی برای زنان بالای ۵۵ سال و مردان بالای ۶۰ سال با ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه در مجلس بررسی و تصویب شد.

وی یادآور شد: بند سه ماده ۸۰ قانون تامین اجتماعی عنوان می کند اگر شخصی در سال پایانی عمر خود سه ماه و در ۱۰ سال پایانی عمر نیز یکسال پرداخت حق بیمه داشته باشد به بازماندگانشان بازنشستگی پرداخت شود.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “بررسی راههای حادثه خیز شرق اصفهان در مجلس”

  1. 11 گفت:

    عزیز دلم شاتور درسته نه شاپور!!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.