سرویس: اجتماعی 09:01 - شنبه 22 خرداد 1395

معاون سپاه صاحب الزمان(عج):

طرح جوانه‌های صالحین در ۱۳۴۰ پایگاه مقاومت بسیج استان اصفهان برگزار می‌شود

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به شرکت ۶۰ هزار نفر در طرح جوانه‌های صالحین در سال گذشته گفت: امسال این طرح در ۱۳۴۰ پایگاه مقاومت بسیج استان اصفهان از ۱۷ خردادماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام محسن مظاهری با اشاره به برگزاری طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت بسیج استان اصفهان اظهار داشت: طرح جوانه‌های صالحین با هدف غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از 17 خرداد آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین سال گذشته در 1200 پایگاه اجرا شد، افزود: امسال این طرح در 1340 پایگاه مقاومت اجرا می‌شود که در آن کلاس‌های مهارتی و معرفتی با موضوعات مختلف همچون مهارت‌ آشپزی و دوزندگی ویژه خواهران، مهارت‌های تعمیراتی و مکانیکی ویژه برادران و مهارت‌های مشترک همچون مهارت مطالعه و یادداشت برداری برگزار می‌شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه صاحب الزمان(عج) ادامه داد: البته با توجه به نیاز مخاطبان هر یک از پایگاه‌ها، کلاس‌هایی در موضوعات مختلف برگزار می‌شود.

وی گفت: در طرح جوانه‌های صالحین، عموم نوجوانان و جوانان با اصول انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند و به نقش خود در جامعه اسلامی پی می‌برند، از سوی دیگر نشست‌هایی با عنوان «خانواده و جوانان» ویژه خانواده‌های شرکت کنندگان در طرح جوانه‌های صالحین برگزار می‌شود که موضوعات تربیتی برای فرزندان در این نشست‌ها مطرح می‌شود.

حجت‌الاسلام مظاهری با بیان اینکه حدود 60 هزار نفر در سال گذشته در طرح جوانه‌های صالحین شرکت کردند، افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج متناسب با ظرفیت خود به برگزاری کلاس‌ها در رطح جوانه‌های صالحین می‌پردازند، پس از اتمام طرح جوانه‌های صالحین، پایگاه‌های مقاومت بسیج با برگزاری کلاس‌هایی ارتباط خود با قشر جوان جامعه را حفظ می‌کنند.

وی با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی مربیان حلقه‌های صالحین در تابستان امسال گفت: دوره‌های 3 روزه برای حدود 57 مربی حلقه صالحین برگزار می‌شود که در آن مباحث استاد شهید مطهری، مبانی تفکر امام خمینی(ره) و حضرت آقا با رویکرد موضوع انقلابی بودن و انقلابی‌گری مطرح می‌شود.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.