سرویس: تولیدی » خبر پوششی 18:00 - جمعه 21 خرداد 1395

امام جمعه کفران:

نفوذ هم در صدر اسلام و هم در اوایل انقلاب اسلامی وجود داشته و دارد

حجت الاسلام شریفی: مسئله نفوذ یک چیز شوخی نیست. نفوذ هم در سدر اسلام و هم در اوایل انقلاب اسلامی وجود داشته و دارد و باید مراقب بود که دشمن رخنه پیدا نکند.

به گزارش اصفهان شرق، بهترین اعمال در ماه مبارک رمضان خطبه شعبانیه پیامبر اکرم (ص) است که میفرمایند به وسیله گرسنگی و تشنگی در ماه مبارک رمضان، گرسنگی و تشنگی در قیامت را به یاد آورید. صدقه دادن به فقرا را فراموش نکنید، بزرگانتان را گرامی و کوچکترانتان را مورد نوازش قرار دهید. بهترین عمل در این ماه مبارک توبه در درگاه الهی است.

وی در ادامه گفت: امسال سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است یعنی تقویت صنعت و تولید داخل، که این منطقه بر اثر خشکسالی مردم به کارخانه های کوچک و زود بازده روی آورده اند به خصوص مردم روستای کفران و فارفان که با تولیدات دامی، اشتغال را نیز فراهم کرده اند.

امام جمعه کفران ادامه داد: مسئله نفوذ یک چیز شوخی نیست. نفوذ هم در صدر اسلام و هم در اوایل انقلاب اسلامی وجود داشته و دارد و باید مراقب بود که دشمن رخنه پیدا نکند.

وی در آخر به مسئله زکات پرداخته و به مردم توصیه کردند تا در فصل برداشت زکات خود را جدا و بپردازند تا مال خود را پاک کنند.

سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه دهستان کفران 95/3/21
جناب آقای صادقی بخشدار محترم بن رود:یکی از فعالیت‌های خوبی که در این دوره از دهیاری و شورا صورت گرفته بر پایی نماز جمعه دهستان کفران است.

صادقی در خصوص کارهای عمرانی در روستای کفران توجه ویژه ای به ایجاد کانال های کشاورزی 3و4 داشت که کشاورزان عزیز در خصوص آزاد سازی آن همکاری لازم را داشته باشند تا پروژه تعطیل نشود.

بخشدار بن رود در ادامه افزودند مردم روستای کفران در خصوص آزاد سازی کوچه و معابر کمک های زیادی کرده اند.

صادقی در ادامه صحبت های خود گفت: بحث ها و پیگیری های فراوانی در خصوص ایجاد حلال احمر و کلانتری شده است که در این روستا داشته باشیم.

بخشدار در آخر نیز بیان داشت: با جمع بندی که توسط شورا و دهیاری کفران صورت گرفته که برای ساخت معابر این روستا با زیر سازی شروع شود و از همه مردم عزیز این روستا تقاضا دارم تا همکاری لازم را با مسئولين مربوطه داشته باشند که پیشرفت و آبادانی روستای کفران جز با همکاری مردم امکان پذیر نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.