سرویس: اقتصادی 15:50 - پنجشنبه 20 خرداد 1395

لطفا پای انتقاد نگذارید؛

روزگار مردم در برق آفتاب برجام رنگ باخت/ عبور از 1200 روز در دولت یازدهم

از رونق افتادن اقتصاد، خوابیدن کسب و کار مردم، تعطیلی واحدهای تولیدی و خدماتی و افزایش جامعه بیکارن و فقیران نمونه ای از گشایش های پسابرجام بود.

اصفهان شرق/ حسن روزگار، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در ضیافت افطار در جمع روسا و اعضای شوراهای عالی کشور گفت؛ که بعد از برجام هر روز یک گشایش داریم. الحق و الانصاف رئیس جمهور حرف درست و کاملی بر زبان جاری کرد، چرا که مردم ما در پسا تحریم و پسا برجام هر روز نه تنها شاهد یک گشایش که گشایش بسیاری هستند، البته این گشایش ها برای کاسبان پسا تحریم و پسا برجام است وگرنه عایدی آن برای مردم کاسه های بدتر از زهر است؛ از رونق افتادن اقتصاد، خوابیدن کسب و کار مردم، تعطیلی واحدهای تولیدی و خدماتی و افزایش جامعه بیکارن و فقیران و….گشایش هایی است که همه شاهد آن هستند که برای مردم اتفاق افتاده و متاسفانه گویا برق آفتاب برجام چشم خیلی ها را زده و آفتاب تابان را ابر گذران می بینند و همچنین سیاه شدن روزگار مردم را گشایش و روشنی بخشید.

اینها انتقاد نیست درد دل و حرف حساب و زجر نامه است خطاب به مسوولان، امیدواریم که آنهایی که قول صد روزه برای حل مشکلات مردم دادند و حالا از 1200 روز هم داریم عبور می کنیم ولی از رکود عبورر نکرده ایم بیدار شوند و با عمل امید در مردم ایجاد کنند نه با تهدید منتقدین دلسوز.

امید به عمل ایجاد می شود نه با حرف و قلم و تهدید و زور و اجبار. امید باید با تدبیر در دل مردم عزیز و صبور کشور ایران اسلامی و مستضعفین جهان ایجاد شود؛ نه این که رفتار و گفتار ما در دل امریکا و اسرائیل و وهابت خبیث و انگلیس کثیف و… امید ایجاد کند.

امیدواریم به برکت ماه رمضان با همدلی و هم زبانی و حرکت پشت سر رهبری در اقدام و عمل برای رضای خدا و رضایت خلق خدا کار کنیم و همدیگر را به کارشکنی متهم نکنیم، همه دلواپس باشیم برای روزی که در درگاه حضرت احدیت باید پاسخگو باشیم، نه این که یکدیگر را به دلواپسی متهم و خود را برای پاسخگویی در حزب و گروه خود آماده کنیم و با زدن حرف ها و برچسب زدن به دیگران از کم کاری خود را مبرا نموده و برای دوستان جلسه قصه جور کنیم.

امید است این عزیزان با تدبیر کاری کنند تا در پیشگاه مردم و خدا روسفید باشند و همه با هم برای میهن و اسلام تلاش و مجاهدت کنیم.

مسلما بازگو کردن برخی مشکلات مردم محروم در شرق اصفهان، پیروی از حزب و جناح خاصی نبوده و انچه برای همه ما مهم است، پیروی از خط ولایت وفقیه است.

در این یادداشت که از طرف یک نفر از شرق اصفهان به نگارش درآمد، از مسئولان خواستار همدلی و عمل به فرمایشات رهبری در صدد تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هستیم و از آنها می خواهیم تا اگر احیانا کاری در قسمتی از پیش نرفت، لااقل با حرف هایی تند، مردم را دلگیر نکنند.

تا توانی دلی به دست آور  دل شکستن هنر نمی باشد

مردم منتظر حضور کلید حل مشکلات و گشایش در کارها و رونق اقتصادی با محوریت اقتصاد مقاومتی در جامعه  هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.