سرویس: اجتماعی 12:02 - پنجشنبه 20 خرداد 1395

مدیر دارالقرآن بسیج اصفهان:

برگزاری ۳۱۳ محفل انس با قرآن در پایگاه‌های بسیج/ شرکت ۱۳ هزار اصفهانی در طرح حفظ سوره‌های مسبّحات

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با اشاره به برپایی ۳۱۳ محفل انس با قرآن کریم توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر استان گفت: ۱۳ هزار بسیجی خواهر و برادر در طرح حفظ سوره‌های مسبّحات شرکت می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق، عظیم هاشم زاده با اشاره به برگزاری طرح‌های قرآنی با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طرح برگزاری 313 محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در سراسر استان توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات برگزار می‌شود که برای نمونه در شهرستان برخوار از دهم تا پانزدهم ماه مبارک، 5 محفل انس با قرآن برگزار می‌شود.

وی افزود: در نظر داریم در ماه مبارک رمضان 13 هزار و 600 نفر از اقشار مختلف مردم توسط رده‌های مختلف بسیج در طرح آموزش روخوانی قرآن کریم شرکت کنند تا انس مردم با تلاوت قرآن بیش از گذشته افزایش یابد و زمینه ارتباط مردم با مفاهیم قرآنی شکل گیرد.

مدیر دارالقرآن بسیج استان اصفهان با اشاره به شرکت 7 هزار و 600 نفر در طرح آموزش صحیح خوانی و روان‌خوانی قرآن کریم تصریح کرد: سال گذشته طرح 1449 در سراسر کشور برگزار شد که بسیج استان اصفهان به عنوان یکی از مجریان طرح آن را اجرا کرد، اما تا این لحظه طرح جدید ابلاغ نشده، به همین دلیل دارالقرآن بسیج کشور طرح حفظ سوره‌های «مسبّحات» را ابلاغ کرده است.

وی با اشاره به شرکت 13‌هزار نفر از برادران و خواهر بسیجی در طرح جامع حفظ سوره‌های مسبّحات ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این طرح، به حفظ سوره‌هایی که با واژه «سَبَّحَ» آغاز می‌شود، می‌پردازند و با مفاهیم این سوره آشنا می‌‌شوند، این طرح جامع از سوی دارالقرآن بسیج کشور ابلاغ شده و تا پس از ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

هاشم زاده گفت: جلسات جزء خوانی قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته با محوریت رده‌های مختلف بسیج در مساجد برگزار می‌شود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.