سرویس: اجتماعی 11:02 - چهارشنبه 19 خرداد 1395

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان مطرح کرد:

نظارت ویژه بازرسان تعزیرات، بهداشت و اصناف بر بازار ماه رمضان

عقدایی گفت: در طول ماه مبارک رمضان نیروهای تعزیرات و بهداشت بازار را از لحاظ قیمت و بهداشت در سطح استان کنترل می‌کنند و اگر تخلفی صورت بگیرد با آن به‌شدت برخورد می‌کنند.

به گزارش اصفهان شرق،معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز، اظهار کرد: اقلام ضروری و ارزاق ماه مبارک رمضان برای استفاده مردم به مقدار کافی وجود دارد.

رضا عقدایی بابیان اینکه در راستای تأمین ارزاق نیازمندان، دولت اعتبار خاصی ندارد، گفت: هماهنگی‌های لازم فی‌مابین کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و مجمع خیرینی که در اصفهان وجود دارند انجام‌گرفته است تا با کمک آن‌ها در ایام ماه مبارک رمضان ارزاق موردنیاز مستمندان در حد امکان تأمین شود.

وی همچنین از حمایت دولت برای عدم گران شدن اجناس در ماه مبارک رمضان گفت و افزود: استانداری نیز در این زمینه با کمک اعضای اصناف و تعزیرات حکومتی تمام سعی خود را برای تحقق این امر معطوف می‌کند.

عقدایی ادامه داد: تمام اقلام ضروری موردنیاز مردم از قبیل تخم‌مرغ، مرغ و گوشت قرمز طبق اعلام استاندار تحت هیچ شرایطی گران نمی‌شود و به مقدار کافی در انبارها موجود است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان تصریح کرد: در طول ماه مبارک رمضان نیروهای تعزیرات و بهداشت بازار را ازلحاظ قیمت و  بهداشت در سطح استان کنترل می‌کنند و اگر تخلفی صورت بگیرد با آن به‌شدت برخورد می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.