سرویس: تولیدی » خبر پوششی 03:26 - پنجشنبه 26 دی 1392

دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اعضای شورای شهر ورزنه

کلباسی: مسئولین نگاه کارآمدی به منطقه شرق خصوصا ورزنه داشته باشند

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان گفت: صدا و سیمای مرکز اصفهان مستندی از اتفاقات سال اخیر در شرق اصفهان را برای روشن شدن موضوع برای مسئولین کشور بازحمت فراوان آماده و صنفی بودن مطالبات را برای مقامات روشن نمود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: کلباسی مدیرکل صدا و سیمای استان اصفهان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه مردم منطقه بن رود را بسیار متدین، باگذشت و انقلابی دانست و گفت: مردم در این ناحیه مظلوم و محروم واقع شده اند.

Vater-Mark1-(2)

وی به اتفاقات سال گذشته اشاره داشته و بیان نمود: صدا و سیمای مرکز اصفهان مستندی از اتفاقات را برای روشن شدن موضوع برای مسئولین کشور بازحمت فراوان آماده و صنفی بودن مطالبات را برای مقامات روشن نمود.

مدیر کل صدا و سیمای استان اصفهان گریزی به موضوع حقابه ی کشاورزان زد و گفت: جد من آیت الله کلباسی زمانی که یک سطل آب از زاینده رود برای مصرف برداشته بود، به همبستگان خود گفته بود که 2 سطل آب از چاه برداشته و در رودخانه بریزند.

Vater-Mark657-(2)

در ادامه محمد حیدری رییس شورای شهر ورزنه مراتب تقدیر و تشکر خود را از نگاه مثبت مدیر کل صدا وسیما به منطقه بیان داشت.

شفیعی از دیگر اعضای شورای ورزنه به دلیل توجه به مسائل شرق اصفهان از نگاه مهندس کلباسی از وی تشکر کرد.

Vater-Mark563-(2)

مجید جابر عضو شورای شهر ورزنه و شهرستان اصفهان با اشاره به بعد مسافتی بسیار منطقه با مرکز شهراصفهان تصریح نمود: اگر به نقشه ی جغرافیایی استان نگاهی اجمالی داشته باشیم تراکم وجود فرمانداری های بسیاری را در مناطق دیگر به جز شرق اصفهان می بینید، چنانچه بعضی از آنها به فاصله ی 5 کیلومتر از هم قرار دارند و این در صورتی است که در شرق اصفهان پراکندگی بسیار و بعد مسافت زیادی در برخی شهر ها از جمله ورزنه و حسن آباد مشاهده می شود و دریغ از فرمانداری که در این منطقه وجود داشته باشد.

جابر در قسمتی از سخنان خود به عدالت در انعکاس اخبار شرق اصفهان از صدا و سیمای مرکز اصفهان اشاره کوتاهی داشت و افزود: از صدا و سیمای اصفهان تقاضا داریم که عدالت را در رابطه با پوشش خبری منطقه شرق داشته باشد چرا که به دلیل وجود فرمانداری در مناطق غرب استان هزینه های بیشتری در این رابطه صورت می گیرد.

وی در پایان خواستار دفتر مجهز خبری در مرکز بخش به منظور انتقال اخبار و مطالبات مردم از طریق صداو سیمای اصفهان شد.

لازم به ذکر است در این جلسه از زحمات افتخاری و دلسوزانه حسنعلی قطبی خبرنگار واحد مرکز خبر تقدیر شد و بتوان ایشان را از نظر تجهیزات مربوطه خبر مورد عنایت قرار داد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “کلباسی: مسئولین نگاه کارآمدی به منطقه شرق خصوصا ورزنه داشته باشند”

  1. علی گفت:

    آفرین به شوراها وشهردار شهر ورزنه که واقعا پیگیر مشکلات شهر ورزنه هستند .تشکر ویژه دارم خدمت آقای حسنعلی قطبی که واقعا باهزینه وامکانات خودش برای این شهر وبخش بن رود فعالیت میکنه وخبرتهیه میکنه وبه صدا وسیما انتقال میده من خودم هرروز اخبار استان رانگاه میکنم روزی نبوده که یک خبر از ورزنه یابخش بن رود نباشه حسن جان انشااله موفق باشی ومشکلات تجهیزات درست بشه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.