سرویس: اخبار شهرستان 13:57 - یکشنبه 16 خرداد 1395

در جلسه بحران جرقویه علیا مطرح شد؛

مشترکین پر مصرف برق هزینه بالاتر از معمول را پرداخت خواهند کرد

عصر امروز جلسه ای به منظور جلوگیری از قطعی آب و برق با توجه به خشکسالی های اخیر در شهرداری حسن آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، جلسه ای در جهت توسعه شبکه آبرسانی و جلوگیری از قطعی آب  با توجه به خشکسالی های اخیر در شهرداری شهر حسن آباد برگزار شد.

در این جلسه مدیریت اداره آبفا جرقویه با اشاره به خشکسالی های پی در پی و کاهش نزولات جوی گفت: همه باید فرهنگ استفاده از آب و صرفه جویی در این نعمت الهی را بدانند چراکه هر مترمکعب آبی که به مشترکین می رسد هزینه ای برابر 560 تومان در بر دارد.

براتی با توجه به اینکه مشترکین پرمصرف باید هزینه بالاتری را پرداخت کنند، اظهار کرد: مشکلاتی در انتقال، نگهداری و پمپاژ وجود دارد و در این رابطه باید همه مشترکین به نحو مطلوب و خارج از اسراف اقدام به حفظ این انرژی بپردازند.

وی تاکید کرد: مسئولان باید فرهنگ استفاده صحیح از برق را به خانواده ها در قالب بروشور آموزش دهند زیرا بسیاری از مردم با مشکلات تولید برق آشنایی ندارند.

جلسه مدیریت اداره آبفا جرقویه در ادامه با توجه به هزینه های بالای توسعه شبکه آبرسانی و تعمیرات شبکه های فرسوده گفت: به منظور توسعه و گسترش شبکه و تعمیرات برق هزینه بسیاری نیاز است و پیشنهاد شده است تا برای مصارف بالاتر از میانگین مصرف، هزینه بیشتر را دریافت کرد.

در راستای اهمیت اصل صرفه جویی نمایشگاهی از طرف اداره آب و فاضلاب شهر حسن آباداز شیر الات استاندارد و کم مصرف و تصاویری از مشکلات کمبود آب در سالن بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.