سرویس: سیاسی 12:05 - یکشنبه 16 خرداد 1395

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان:

سناریوی دشمن، هضم شدن ایران در اقتصاد جهانی با نداشتن استقلال درونی است

بهرامی با اشاره به اینکه امر خطایی است که فکر کنیم انقلابی بودن منحصر به انقلاب کنندگان در ۳۷ سال گذشته است و اکنون رویش انقلابی نداریم، گفت: متاسفانه در حال حاضر جریانی در کشور شکل گرفته است که دوره انقلاب را تمام شده می داند و اصرار بر پیوستن روحیه انقلابی گری به تاریخ دارد.

به گزارش اصفهان شرق، ناصر بهرامی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، در بیان تحلیل و ارزیابی خود از فرمایشات مهم  رهبر معظم انقلاب در مراسم ۱۴ خرداد در مرقد مطهر امام راحل، پیرامون تعیین پنج شاخصه مهم انقلابی گری و ضرورت توجه به استقلال در همه ابعاد، اظهار کرد: یکی از نکات مهمی که رهبری از حدود سه ماه  قبل تا کنون مکررا بر آن  کلید واژه تاکید می کنند، انقلابی عمل کردن است، به نحوی که در سخنرانی اخیر خود میزان و معیار پیشرفت  کشور را بحث انقلابی بودن دانستند.

وی با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبری این یک امر خطایی است که فکر کنیم انقلابی بودن منحصر به انقلاب کنندگان در ۳۷ سال گذشته است و اکنون رویش انقلابی نداریم، گفت: متاسفانه در حال حاضر جریانی در کشور  شکل گرفته است که دوره انقلاب را تمام شده می داند و اصرار بر پیوستن روحیه انقلابی گری به تاریخ  دارد.

* روحیه انقلابی  تضمین کننده فتح خرمشهرها در جنگ اقتصادی و نرم است

کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی تصریح کرد: رهبری به عنوان دیده بان اصلی انقلاب این جریان و خط را در کشور شناسی کرده اند و از همه آحاد  و اقشار ونهادهای انقلاب از جمله حوزه های علمیه و جامعه نخبه و بسیجی خواستند که این خط را شناسایی کنند و مولفه های آنها را تبیین نمایند.

وی ادامه داد: از شاخصه های این خط و جریان غیر انقلابی این است که درصدد القای این مطلب است که اگر خواستار پیشرفت و توسعه همه جانبه هستیم باید روحیه استقلال طلبی خود را کنار بگذاریم  و باید مسائل خود را با منطقه و جهان با تعامل حل کنیم که لازمه آن کوتاه آمدن از استقلال خواهی است.

بهرامی یادآوری کرد: رهبری به خوبی در سخنرانی اخیر خود بر ضرورت استقلال در همه ابعاد تاکید کردند و فرمودند این خواستار دشمن است که ما در اقتصاد  جامعه جهانی با نداشتن استقلال درونی هضم بشویم.

وی تاکید کرد: امروز رویش های انقلابی خوبی در حال وقوع است، روحیه انقلابی  تضمین کننده فتح خرمشهرها در جنگ اقتصادی و نرم است، برای فتح خرمشهر در جنگ فرهنگی باید نظام اقتصادی ما بهبود یابد تا در دام دوراهی دشمن که تسلیم یا تحریم است، قرار نگیریم.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان خاطرنشان کرد: اساس دشمنی  شیطان بزرگ با ملت و نظام ایران یک چیز است، عدم تبعیت ایران از رژیم مستبد و ظالم ایالات متحده آمریکا است که رهبری به شایستگی از آن با عنوان جهاد کبیر یادکردند.

وی ابراز کرد: به تعبیر رهبری، جهاد کبیر که همان عدم تبعیت از دشمن است، بالاتر از  جنگ نظامی(جهاد اصغر) و تزکیه نفس(جهاد اکبر) است و روحیه انقلابی شاخصه اصلی جهاد کبیر است.

وی با اشاره به اینکه برخی از مسئولان دستگاه دیپلماسی ما،  آمریکاییان و هم پیمانان آن را دشمن تلقی نمی کنند و این یک خطر بزرگ است، گفت:در زمین دشمن بازی کردن، خواسته دشمنان است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.