سرویس: اخبار شهرستان 20:13 - سه شنبه 11 خرداد 1395

در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در جرقویه علیا مطرح شد؛

انعکاس شخصیت امام خمینی(ره) به نسل چهارم وظیفه همگان است

عصر امروز جلسه بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به منظور هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم 14 خرداد در بخشداری شهر حسن آباد جرقویه علیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، بهزاد فر بخشدار جرقویه علیا ضمن تقدیر و تشکر از حضار فرا رسیدن 14 خرداد سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب را به حضار تسلیت گفت و تاکید کرد که با همکاری و تعامل بتوان مراسمی با شکوه تر از سالهای قبل برگزار کنیم.

در ادامه حجه الاسلام علی منصوری نماینده سازمان تیلیغات اسلامی شهر حسن آباد  به ویژگی های اخلاقی و سیاس امام خمینی پرداخت و اظهار کرد: امام آنقدر زیبا زندگی کرد که هنگام ارتحال همه مردم حتی مردم کشورهای دیگر نیز در ارتحال این مرد بزرگ گریستند وهمه ما باید از سیره و روش امام الگو گرفته و آن را در جامعه گسترش دهیم.

فرماندهی بسیج حوزه 5 نیز از اقدامات بسیج در روزهای 14 و 15 خرداد خبر داد و افزود: در منطقه جرقویه علیا مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) هر ساله با شکوه تر برگزار می شود و امسال نیز 5 دستگاه اتوبوس( 3 دستگاه اتوبوس جهت برادران و 2 اتوبوس برای خواهران) 250 زائر را به مرقد امام اعزام می کنند.

صادقی برگزاری مراسم در روز های 14 و 15 خرداد در مساجد شهرک فجر، مسجد امام خمینی و مسجد جامع با همکاری شورا های شهر و روستا و دهیاران و هیئت امنای مساجد، نصب پلاکارد و بنر و پرچم توسط پایگاه های بسیج محل  را از دیگر برنامه های بسیج در این ایام بر شمرد.

براتی یکی از مسئولان حاضر در جلسه با اشاره به اهداف دشمن در تحریف شخصیت امام، بیان کرد: وظیفه همه ما مسئولین باید در جهت انعکاس شخصیت امام خمینی برای همه خصوصا نسل چهارمی ها باشد و اگر هر ساله ما یکی از ویژگی های امام را مد نظر داشتیم و به ان عمل کرده بودیم امروزه بعد از 36 سال حدود 30 ویژگی این شخصیت را یاد گرفته و امروز این همه آسیب اجتماعی در جامعه وجود وجود نداشت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.