سرویس: اجتماعی 13:13 - سه شنبه 11 خرداد 1395

مدیر کمیته فرهنگ رسانه اصفهان:

نخستین گروه تخصصی خبر و ارتباطات در اصفهان تشکیل می‌شود

مدیر کمیته فرهنگ رسانه اصفهان از تشکیل و آغاز به کار نخستین گروه تخصصی”خبر و ارتباطات” اصفهان با حضور همه اقشار فعال در این حوزه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، غلامرضا رحیمی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه گروه خبر و ارتباطات کمیته فرهنگ رسانه اصفهان اظهار داشت: یکی از مهمترین اتفاقاتی که امسال در کمیته فرهنگ رسانه اصفهان رقم خورد ایجاد گروه‌های تخصصی مرتبط با رسانه بود که یکی از این گروه‌ها، گروه تخصصی “خبر و ارتباطات” است.

وی افزود: هدف از ایجاد این گروه، تشکیل یک محمل خوب برای اصحاب رسانه و خبر اصفهان است تا در یک فضای علمی مرتبط با حوزه خبر به جدیدترین دانش‌ها در زمینه خبر و ارتباطات دسترسی پیدا کنند.

مدیر کمیته فرهنگ رسانه اصفهان با بیان اینکه رصدهای ما نشان می‌داد که فعالان عرصه خبر و ارتباطات در اصفهان از چنین فضایی محروم هستند، تصریح کرد: سیاست کمیته رسانه براین است که گروه تخصصی خبر و ارتباطات با جمعی از افراد علاقه‌مند به حوزه خبر، افراد فعال در این حوزه و دانشگاهیانی که به صورت علمی حوزه خبر و ارتباطات را پیگیری می‌کنند، شروع به کار کند.

وی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در جلسه نخست فعالیت این گروه تخصصی از حضور “مهدی محسنیان راد” استاد برجسته علوم ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) استفاده می‌کنیم و در این جلسه نظریه “بازار پیام” و آینده جهان ارتباطات مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، این نظریه نخستین بار در سپتامبر سال 2001 از سوی این ارتباط شناس ایرانی در کنفرانس انجمن بین‌المللی تحقیق در ارتباط‌جمعی (IAMCR) در بوداپست ارائه شد.

رحیمی با بیان اینکه برگزاری جلسات تخصصی در این زمینه را به صورت حمایتی پیگیری می‌کنیم، گفت: این گروه تخصصی به صورت مستمر جلسات علمی و اجرایی را در زمینه بهبود سطح علمی و دانش افراد مرتبط با حوزه خبر و ارتباطات برگزار می‌کند.

مدیر کمیته فرهنگ رسانه اصفهان افزود: این برنامه کاملاً تعاملی برگزار می‌شود و ما با همه ارگان‌هایی که در حوزه خبر کار می‌کنند در پیشبرد اهداف این کمیته تعامل خواهیم داشت علاوه بر این از همه اقشار مرتبط با خبر برای پیوستن به این گروه دعوت می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، نخستین نشست تخصصی گروه خبر و ارتباطات کمیته فرهنگ رسانه اصفهان با عنوان بازار پیام و آینده جهان ارتباطات پنجشنبه 13 خرداد با حضور  مهدی محسنیان راد استاد علوم ارتباطات در تالار ادب اصفهان با حضور اقشار مختلف جامعه خبری اصفهان برگزار می‌شود.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.