سرویس: غیر تولیدی 09:30 - سه شنبه 11 خرداد 1395

خلیلیان با اکراه رئیس شد و با اکراه از ریاست رفت

اپیدمی عمر کوتاه ریاست در هیئت پول ساز شنا

مهرزاد خلیلیان که در اولین نشست خبری در مقام مدیرعامل سپاهان به دوره چهار ساله و کامل ریاست خود در هیأت شنای اصفهان افتخار می‌کرد، در دومین دوره مسئولیت در این هیأت، به میانه راه نرسیده، صندلی ریاست را تحویل داد.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از صاحب نیوز، خبرنگارانی که در مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان اصفهان را حضور داشتند، به خوبی به یاد می‌آورند که رئیس فدراسیون، مدیر کل و معاون امور توسعه اداره ورزش و جوانان، اعضای مجمع و اصحاب رسانه تا ساعتی پس از آغاز جلسه منتظر حضور مهرزاد خلیلیان بودند تا اینکه به اکراه نه خواست خود عهده دار مسئولیت هیئت شنای استان اصفهان شود که نتیجه این عدم علاقه مندی نیز نرسیدن عمر ریاست وی به دو سال بود.

پس از دوران طولانی سرپرستی حمید شب انگیز در هیأت شنای اصفهان و بعد از چندباری که مجمع انتخاباتی این هیأت به دلایل متعدد لغو شده بود، تیر ماه سال ۹۳ مجمع مورد اشاره برگزار شد.

برای کاندیداتوری ریاست هیئت در آن مقطع، رقابت نزدیکی بین خلیلیان مدیرعامل وقت باشگاه سپاهان و علی مختاری مسئول وقت ورزش فولاد مبارکه وجود داشت که البته باتصمیم مدیران بالادستی فولاد، مختاری از رقابت کنار کشید تا خلیلیان بدون رقیب، بر صندلی ریاست هیئت تکیه بزند.

مختاری سابقه یک بار ریاست در هیئت شنای اصفهان را داشت که در دوره مدیرکلی خدابخش و در پی اختلافاتی که با وی پیدا کرد، از سمتش برکنار شد و برنامه ریزی گسترده ای را هم برای انتخاب دوباره انجام داده بود اما برخلاف خواسته قلبی ناچار شد از ریاست هیئت چشم پوشی کند.

در مورد دلایل کنار رفتن خلیلیان از ریاست هیئت شنای اصفهان، اطلاع درستی در دست نیست اما شاید با مروری بر نامه کوتاه خداحافظی وی بتوان به سرنخ‌هایی دست پیدا کرد: «اینک که به یاری حق یکی از بهترین قهرمانان و الگوهای اخلاقی آمادگی خویش را جهت ادامه این راه اعلام نموده و اولاً از صمیم قلب و انتهای وجودم خوشحال و شادمانم و ثانیاً برای ایشان و کلیه دست اندکاران این رشته آرزوی سلامتی و توفیق می‌کنم. بدیهی است در هر جامعه کوچک یا بزرگ اختلاف نظر و یا بحث پیرامون شیوه پیشرفت و تداوم کارها پیش آمد می‌کند، ولی مهم‌ترین نکته در این مسیر حفظ اصول و رعایت حق پیشکسوتان و البته در نهایت موفقیت و کامیابی است.»

به نظر می‌رسد ردپای جدایی مدیرعامل سابق سپاهان از هیئت شنا را باید در مزایده استخر انقلاب دانست. استخری که چندی قبل به مزایده رفتن آن حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت و کار به تجمع جمعی از خانواده شناگران کوچک در مقابل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان رسید، البته با گذشت چند ماه این ماجرا، حواشی پایان یافت اما گویا تبعات آن ادامه دارد.

از سوی دیگر شنیده شده که اعتراضاتی نسبت به ریاست خلیلیان در هیئت شنای اصفهان، به فدراسیون شنا ارسال شده که قاعدتاً این نارضایتی‌ها در تغییرات صورت گرفته بی تأثیر نبوده است.

در حال حاضر بهمن کیانی والا به عنوان سرپرست هیئت شنای اصفهان تعیین شده است و به گفته معاون امور توسعه ورزش اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت وگو با یکی از خبرگزاری‌ها، ثبت نام از کاندیداهای ریاست نیز انجام شده و این هیئت در لیست برگزاری مجمع انتخاباتی قرار گرفته و کاملاً قابل پیش بینی است که یک بار دیگر بازار رقابت برای ریاست در این هیئت داغ خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.