سرویس: اجتماعی 09:01 - دوشنبه 10 خرداد 1395

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان:

۲۷ هزار زائر اصفهانی با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق می‌کنند

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان گفت: ۲۷ هزار زائر اصفهانی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) به حرم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اعزام می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق، حسین سیستانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار اظهار داشت: 27 هزار نفر از علاقه‌مندان و مشتاقان زیارت مرقد امام راحل به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) از سراسر استان به تهران اعزام می‌شوند، البته 23 هزار نفر به صورت رسمی و 4 هزار نفر به صورت جداگانه از طرف ادارات و ارگان‌های مختلف اعزام می‌شوند.

وی افزود: ثبت نام مردم در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج توسط سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان انجام می‌شوند و همه کاروان‌ها از ساعت 22:30 روز 13 خرداد به صورت همزمان اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در اصفهان با اشاره به تشکیل 10 کمیته در این ستاد گفت: اعزام زائران با حمایت دستگاه‌های دولتی و با کمک‌های مردمی انجام می‌شود، همچنین مراسم‌های مختلفی برای گرامیداشت 15 خرداد و رحلت امام خمینی(ره) در سراسر استان درنظر گرفته شده است.

وی گفت: کمیته فضای مجازی برای نخستین‌بار در استان اصفهان برای گسترش اندیشه‌ها و افکار امام راحل تشکیل شده است، البته گروه‌های مختلف مردمی با هدف تعمیق اندیشه‌های امام در جامعه در طول سال فعالیت می‌کنند.

سیستانی گفت: دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اجتماعی، بهداشت و درمان، هلال احمر، سپاه صاحب الزمان(عج)، اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها، راهنمایی و رانندگی، صدا و سیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیته‌های مختلف فعالیت دارند تا اعزام زائران و برگزاری مراسم‌های این ایام به خوبی انجام شود.

وی بیان کرد: همه زائران بیمه می‌شوند و تمهیدات لازم برای ارتقاء سطح کیفی اعزام‌ها در نظر گرفته شده است، همچنین موضوع بهداشت و سلامت تغذیه زائران توسط کمیته بهداشت و سلامت رصد می‌شود.

معاون مدیریت توسعه و منابع انسانی استانداری اصفهان تصریح کرد: رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مختلف بر اساس نیاز مخاطبان خود برنامه‌های جدیدی را در نظر گرفته‌اند تا نظرات و اندیشه‌های امام راحل به درستی به نسل جوان انتقال یابد.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.