سرویس: اخبار شهرستان 18:57 - یکشنبه 09 خرداد 1395

با حضور مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛

تجلیل از مدیر عامل شرکت قارچ یکتای سپاهان

تجلیل از مدیر عامل شرکت قارچ یکتای سپاهان به عنوان یکی از بزرگترین خیرین استان توسط مدیرکل اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان انجام شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان، جناب آقای مهندس شیران مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ضمن بازدید خود از شرکت قارچ یکتای سپاهان  از اشتغالزایی خوب و مفیدی که این شرکت برای استان راه اندازی کرده اند و اثرات آن مستقیم در حوزه حمایتی است و با توجه به اینکه هر شغلی که ایجاد می گردد یک خانوار را از نیاز به کار و حتی تحت پوشش قرار گرفتن در شرایط بحرانی خارج می کند تقدیر و تشکر کردند.

وهمچنین بر خود واجب می دانم از این مجموعه خیر و زحمتکشی که در راستای کار خیر کمیته امداد را همراهی می کند و از بزرگترین خیرین استان هستند، تقدیر و تشکر کنم.

این شرکت صد در صد در راستای اقتصاد مقاومتی قدم برداشته و همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی فرمودند اشتغالی که کاملا کار ایرانی، فکر ایرانی، تخصص ایرانی و تولید ایرانی باشد، این همان اقتصاد مقاومتی مدنظر و در این مجموعه کاملا محقق شده است و حتی تولید دستگاه های داخلی که در این مجموعه استفاده می شود ساخت خود شرکت است که این به جای خود تقدیر و تشکر دارد.

قارچ از محصولاتی می باشد که کاملا طبیعی و هیچ ماده شیمیایی در آن بکار برده نمی شود و با توجه به دنیای امروز که آنقدر مواد شیمیایی و محصولات بی کیفیت زیاد شده و بیماری های زیادی را به همراه دارد، قطعاً قارچ باید فرهنگ سازی شود و می تواند یک عامل خیلی خوب و مؤثری در جهت سلامتی مردم باشد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.