سرویس: اجتماعی 13:40 - شنبه 08 خرداد 1395

رئیس بسیج سازندگی اصفهان خبر داد

اعزام بیش از ۷۵۰۰ اصفهانی به اردوهای جهادی/ سازماندهی ۲۵۰ گروه جهادی در استان اصفهان

رئیس بسیج سازندگی اصفهان با اشاره به سازماندهی ۲۵۰ گروه جهادی در استان گفت: بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ اصفهانی با هدف محرومیت‌زدایی مناطق محروم، در سال جاری به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

به گزارش اصفهان شرق،سرهنگ حسین انوری با اشاره به سازماندهی بیش از 250 گروه جهادی در استان اصفهان اظهار داشت: گروه‌های جهادی اصفهان در ایام مختلف به‌ویژه فصل تابستان با حضور در روستاها و مناطق محروم روستاهای پس‌کوه سراوان سیستان و بلوچستان و مناطق محروم استان‌های کرمان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، خراسان‌جنوبی کهگیلویه و بویراحمد و لرستان به فعالیت‌های جهادی و محرومیت زدایی مشغول می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 6 هزار نفر به اردوهای جهادی اعزام شدند، افزود: در ایام عید نوروز امسال، 15 گروه جهادی مشتکل از 500‌نفر در استان‌های سیستان و بلوچستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و اصفهان در عرصه محرومیت‌زدایی فعالیت داشتند که اعضاء گروه‌های جهادی استان از دانشجویان دانشگاه‌ها، بسیجیان پایگاه‌های محلات و بسیج طلاب هستند.

رئیس بسیج سازندگی استان اصفهان ادامه داد: برای سال 95، بیش از 7 هزار و 500 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم اعزام می‌شوند و سهمیه اقشار مختلف بسیج مشخص شده است، همچنین موضوع آموزش گروه‌های جهادی در حال انجام است تا این گروه‌ها در فصل تابستان فعالیت خود را آغاز کنند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 1000 نفر از خواهران به مناطق محروم در سال گذشته گفت: معتقد هستیم که گروه‌های جهادی تنها در بخش عمرانی نباید فعالیت کنند، بلکه ظرفیت بزرگ گروه‌های جهادی در بخش کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، مشاوره‌ای و فرهنگی به‌کار گرفته شود، همچنین لازم است تا بیش از پیش سهم اعزام خواهران به این اردوها افزایش یابد.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.