اصفهان شرق

بهائیت؛ حلقه وصل غرب گرایان داخلی و آمریکا با چاشنی نفوذ

کدخبر: 103281
1395/03/07 در ساعت 23:34

اصفهان شرق، با توجه به اينكه تشكيلات بهائيت معروف به بيت‏العدل در اسرائيل مستقر است و اين رژيم حامى سرسخت اين تشكيلات مى‏باشد، لذا اهميت اين نكته كه اين فرقه در پى اهداف اسرائيل در براندازى نرم گام بر مى‏دارد بر كسى پوشيده نيست.

بدیهی است برخی عناصر این فرقه در داخل کشور با رویکرد اشاعه اين فرقه ضاله و نفوذ روزافزون به شریان های حیاتی نظام اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا با تسهیل تهاجم فرهنگی غرب در نظام اسلامی نهایت خوش خدمتی خودرا برای اربابان خود به منصۀ ظهور رسانند.

لذا نباید از دیدار خفت بار فائزه هاشمی با زنان بهایی به آسانی گذر کرد آنگونه که آقای هاشمی با گلایه ای ملایم اینگونه عمل نمود، بلکه باید ریشه های فکری و گرایشات جریانی تندرو و حامیان فتنه با فرقۀ ضالۀ بهائیت و اهداف پیش رواز این تعامل خائنانه حامیان فتنه88، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

بی شک  نباید از نفوذ تشكيلات بهائيت در سازمان ملل به عنوان عضو رسمى سازمان غير دولتى ملل متّحد و ارتباط با اپوزيسيون خارج از كشور غافل شد، در تبیین این مسأله می توان  هم نوایی فعالیت های پس مانده های برخی حزب های تندرو و حامیان و مجریان فتنه 88 در خارج از کشور و پیوند فکری با سیاست های ایران هراسانه و شیعه ستیزانۀ سینمای هالیوود و حمایت از تفکر انحرافی  بهاییت اشاره نمود، به عنوان نمونه كمپانى آيكون پروداكشن‏هاليوود با ساخت فیلم 10 میلیون دلاری با طرح ادعای دروغین اعدام 9زن بهایی توسط نظام اسلامی، یکی از مهمترین مطالبات مافیای سینمای صهیونیستی  هالیوود  علیه ایران را عملی می سازد، در این فیلم که «رؤياى مونا» نام دارد کارگردان آن با نمایش زندگی دختری بهایی به نام مونا محمودنژاد، مدعی می شود که وی به همراه 9زن دیگر در شیرازی اعدام شده است، نکته قابل توجه در این فیلم نقش آفرینی نازنین افشین جم یکی از همکاران فاطمه حقیقت جو نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در نقش یکی از زنان اعدامی است که حاکی از عمق نزدیکی اصلاح طلبان تندروی خارج نشین به سیاست های صهیونیستی هالیوود برای حمایت بی چون و چرا از  افکار منحرف فرقۀ ضالۀ بهاییت است.

635542465887870290

هم چنین در تکمیل پازل ریل گذاری نفوذ قدرت های استکباری توسط ایادی فتنه گران می توان به فعالیت های ضد ایرانی و ضداسلامی شیرین عبادی اشاره نمود که در دولت اصلاحات و با دریافت جایزه به اصطلاح نوبل فعالیت های ضد ایرانی  خود را در خارج ازکشور شدت بخشید که حمایت بی شائبه از فرقۀ ضاله بهاییت در این میان از برجستگی خاصی برخوردار می باشد.

بدیهی است اعطاى جايزه صلح نوبل به شيرين عبادى كه پيش‏ از اين به افرادى نظير شيمون پرز، رئيس جمهور كنونى و جنايتكار رژيم صهيونيستى نيز داده شده بود بعد از تعهد! شيرين عبادى مبنى بر حمايت از حزب صهيونيستى بهائيت بوده است.

گفتنی است تشكيلات استعمارى بهائيت همزمان با تحركات وسيع خود در سطح جهان، سياست خويش را بر تبليغ گسترده و علنى در داخل كشور استوار كرده و تلاش مى‏نمايد تا با تجديد سازمان بهائيت در داخل، اهداف شوم سياسى، فرهنگى و اقتصادى خود را به شكل صريح، بى‏پروا و گستاخانه پيش ببرد تا جائى كه مركز تشكيلات جهانى بهائيت مستقر در اسرائيل به تشكيلات بهائيت در ايران دستور داده است به مناسبت فرا رسيدن يكصدمين سالگرد درگذشت عباس افندى در سال 2021. م بايد تا اين سال 10% از جمعيت ايران بهائى شوند!.

لذا باید گفت  قبح زدایی فائزه هاشمی و دیدار با اعضای این فرقه ضاله زمینه های نفوذ در ارکان اجرایی کشور را موجب خواهد شد اینگونه است که مقام معظم رهبری بر اصل راهبردی مقابله با نفوذ تأکید می ورزد و در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری تأثیرگذاری در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر، تغییر باورهای مردم و تغییر محاسبات و مواضع مسئولان را از جمله راهبردهای  نفوذ استکبار [1]مورد توجه قرار می دهد.

باید دانست که شیفتگان به ارتباط با شیطان بزرگ در داخل کشور از اعضای این فرقۀ ضاله به عنوان واسطه برای ارتباط با دولت جنایتکارآمریکا بهره می گیرند. از آنجا که استكبار جهانى به سردمداری آمريكا در پوشش دفاع از حقوق بشر، آزادى بيان و عقيده، همواره به حمايت رسمى از تشكيلات بهائيت ايران پرداخته است و حتی در قطعنامه‏اى كه مجلس نمايندگان آمريكا در سال 1375 تصويب كرد از دولت ايران خواسته شده است كه از اعمال تبعيض عليه بهائيان ايران خوددارى كند که در نامه نمايندگان آمريكا اینگونه تأكيد شده بود: «بهائيان ايران عاملى مهم در هر گونه روابط آينده آن كشور با ايالات متحده است.»
لذا یقیناً اعضای این فرقۀ ضاله یکی از مهمترین حلقه های اتضال اصلاح طلبان تندرو و حامیان فتنه 88 با آمریکا به شمار می آید.

635422319213785778

تغيير ذهنيت وباورهای  مردم ايران در باره اين تشكيلات از يك مسلك منحرف و دستگاه جاسوسى براى بيگانگان به شهروندانى عادى و بى خطر با شيوه‏هاى مختلف از جمله مظلوم‏نمايى و بهره گيرى از محافل جهانى مانند سازمان حقوق بشر و پخش مداوم شبهات فكرى و عقيدتى در باره اصول و فروع دين اسلام به ويژه تشيع از طريق رسانه‏هاى ديدارى و شنيدارى و نوشتارى به ويژه فضای مجازی از جمله راهبردهای نفوذ بهائیت (بخوانید آمریکا)در کشور است.

از این رو اقدام فائزه هاشمی  تلاش جهت نفوذ بهائیت در ساختار سياسى براى دستيابى به اسرار نظام، كم كردن حساسيت‏ها و مقاومت‏هاى مسئولان نظام درباره فرقه بهاييت و كمرنگ جلوه دادن خطر اين فرقه به عنوان نمونه سران تشكيلات بهايى در ايران به شمار می آید.

با این تفاسیر باید از برخی غرب گرایان متنفذ داخلی  بعید نیست که به بهانۀ سرمایه گذاری در دوران پسابرجام و به نام پیشرف اقتصادی کشور زمینه بازگشت سرمايه داران (اخراجى يا فرارى) بهائى به ايران جهت قبضه اقتصاد اين كشور و نيز تامين پشتوانه مالى براى تبليغ بهائيت و پيشبرد اهداف این  تشكيلات را فراهم سازند لذا بر متولیان قضایی، امنیتی و نظامی کشور لازم است برای مقابله با نفوذ براندازانه و رصد دقیق اوضاع و شرایط حساس کشور در منطقه، زمینه های تعقیب و پیگیری و محکومیت جرم فائزه هاشمی و افشای دیگر چهره های موثر جریان حامی فتنه 88 و اعضای فرقۀ ضاله بهاییت را مورد توجه قرار دهند.

منبع:

[1] بیانات مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری؛6/3/1395.