سرویس: غیر تولیدی 10:02 - پنجشنبه 06 خرداد 1395

خرداد پرچالش فوتبال اصفهان/ ثبت‌نام متقاضیان ریاست هیئت فوتبال اصفهان آغاز شد

با نزدیک شدن به روزهای پایانی ریاست علی اکبر ابرقوئی‌نژاد در هیئت فوتبال استان اصفهان ثبت نام کاندیداهای ریاست این هیئت آغاز شده است؛ انتخاباتی که از هم اکنون پیش بینی می‌شود با حواشی بسیاری همراه باشد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با آغاز ثبت نام متقاضیان ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان، بار دیگر تب و تاب فوتبالی در این شهر به اوج خود می‌رسد و با توجه به اتفاقاتی که در دوره قبلی این انتخابات رخ داد، می‌توان پیش بینی کرد انتخابات پرچالشی پیش رو است.

انتخاباتی که این بار به جای علی کفاشیان نائینی، مهدی تاج اصفهانی آن را در زادگاه خود برگزار خواهد کرد ثبت نام از متقاضیان آغاز شده و طبق قانون هیئت‌های ورزشی تا 10 روز ادامه خواهد داشت.

در فراخوانی که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به منظور ثبت نام از متقاضیان منتشر شده؛ تابعیت ایران و سکونت در استان اصفهان، التزام عملی به‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عدم سوءپیشینه و محرومیت اجتماعی بر اساس تأیید مراجع ذی‌صلاح قضایی، حداقل سن 35 سال و حداکثر 70 سال تمام در زمان نامزدی، دارا بودن مدرک حداقل لیسانس یا معادل آن و دارا بودن 5 سال سابقه مدیریت به عنوان شرایط احراز صلاحیت نامزدهای ریاست هیئت فوتبال اصفهان ذکرشده است.

گفته می‌شود پس از انجام مراحل قانونی ثبت‌نام و بررسی مدارک متقاضیان، مجمع انتخاباتی هیئت در کوتاه‌ترین زمان و با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

گمانه زنی‌ها درباره کاندیداهای احتمالی احراز پست ریاست هیئت فوتبال استان اصفهان در حالی ادامه دارد که برخی عنوان می کنند رئیس فعلی این هیئت اعلام کرده هنوز تصمیمی درباره نامزدی در این انتخابات نگرفته و از سوی دیگر از نامزدهای دور قبلی انتخابات هیئت فوتبال استان همچنان به عنوان کاندیداهای جدی این دوره نام برده می شود.

محمد مجیری رئیس هیئت کشتی استان اصفهان، علی قاسمی مدیرعامل سابق باشگاه مقاومت، عبدالرسول یزدی زاده رئیس هیئت دوومیدانی استان اصفهان، مسعود انصاری مهر مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری و اکبر دادفرنیا و قاسم رحیمی کاندیداهای احتمالی انتخابات هیئت فوتبال استان اصفهان هستند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.