اصفهان شرق

والدین حسن آبادی بر صندلی آزمون آموزش خانواده تکیه زدند

کدخبر: 103110
1395/03/05 در ساعت 23:11

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، اولیای دانش آموزان مدرسه ابتدایی فاطمیه شهر حسن آباد با شرکت در آزمون پایانی کلاسهای آموزش خانواده آموزه های خود در طول سال تحصیلی را مرور کردند.

مدیر مدرسه فاطمیه در گفتگویی کوتاه در خصوص این آزمون گفت: والدینی که در طول سال تحصیلی در کلاسهای آموزش خانواده شرکت می کنند در پایان سال تحصیلی با شرکت در آزمون به سوالات پاسخ می دهند و در صورت قبولی در آزمون گواهی دوره آموزش خانواده دریافت می کنند.

وی در ادامه هدف اصلی این کار را تشویق والدین در شرکت در کلاس های آموزش خانواده، آشنایی با روشهای تربیت و برخورد با فرزندان در خانه، هماهنگی بین مدرسه و خانه، همکاری و تعامل در حل و برطرف کردن مشکلات مدرسه عنوان کرد.

گفتنی است ابتکار عمل در برخی طرح های آموزش و پرورش می تواند در جذب خانواده ها به محیط مدرسه و تعلیم و تربیت فرزندانشان را سبب سازد.

یکی از پارامترهای اصلی در خصوص گرایش خانواده ها به کلاس های آموزشی برگزاری آزمون های گروهی در رابطه با موارد تدریسی است که در این خصوص حسن آباد، پیشتاز بود.

دعوت از والدین به محیط های آموزشی، جدا از شناخت برخی رفتارهای فرزندانشان می تواند نمونه ای از کار گروهی در رابطه با طرح مشکلات فرزندان و حل آن به بهترین شکل باشد.

می طلبد تا همه مدارس در این رابطه اقدامات مطلوب خود را ارائه دهند.