سرویس: سیاسی 14:14 - چهارشنبه 05 خرداد 1395

حامیان روشنگری در فضای مجازی؛

اظهارات ظریف درباره نمایشگاه هولوکاست سرپوش گذاشتن بر جنایت های رژیم صهیونیستی است

آقای ظریف؛ شما که مدال لیاقت را دراین نظام دریافت کرده اید، به این سوال بنیانگذار انقلاب پاسخ دهید که ما مصیبت این وادادگی ها را به کجا باید ببریم؟

به گزارش اصفهان شرق, به نقل از صاحب نیوز، جنبش مردمی “حامیان روشنگری در فضای مجازی” در یادداشتی نوشت:

” وَلَنْ تَرْضى عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لَاالنَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ قُلْ اِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَالْهُدى وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ اَهْوائَهُمْ …

.. هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و از آیین تحریف یافته آنان، پیروی کنی “. بقره آیه ۱۲۰

دومین نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور هولوکاست با نمایش ۱۵۰ اثر از هنرمندان ۵۰ کشور جهان، بیست و پنجم اردیبهشت، همزمان با روز “نکبت” [۱] در تهران بر پا شد . هدف از برگزاری آن، در وهله اول طرح این سوال است که چرا اصولا فلسطینیان باید تاوان این واقعه را بپردازند؟! ودر مرحله بعدی معرفی چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی وعدم آزادی بیان در مواجهه با موضوع هولوکاست از طرف مدعیان دروغین آزادی بیان می باشد.

رژیم صهیونیستی سالهاست با طرح موضوع هولوکاست، از طرفی راه خود را برای تصاحب سرزمین فلسطین هموار کرده و از طرف دیگر، غرامت این واقعه را هر ساله از برخی کشورهای اروپایی دریافت می کند. افسانه ای که طراحان صهیونیست آن مدعی اند شش میلیون یهودی در کوره های آدم سوزی واقع در مکان هایی که آن را اردوگاه های مرگ می نامند کشته شدند.

قریب به ۲۰۰ دانشمند متخصص و مطرح در جهان از ملیت های مختلف از جمله یهودی، مسیحی، مسلمان، و غیر مذهبی با فرهنگ های کاملا متفاوت، هولوکاست را زیر سوال برده اند و با بازنگری تاریخ اثبات کردند که طرح این داستان، فریب و دروغی بیش نبوده است. برخی از محققان که این کشتار جمعی را تایید می کنند، معتقدند “اگر کشتاری هم صورت گرفته به واسطه سرمایه داران یهودی بوده که به منظور پیدا کردن بهانه ای برای ایجاد سرزمین موعود یهودی، در ازای کمک مالی به هیتلر از او خواستند تا یهودیان فقیر را بکشد”.[۲]

رهبر معظم انقلاب در افتتاحیه اولین کنفرانس بین المللی در تاریخ ۸۰/۲/۴ با تایید این نکته فرمودند:” دلایلی در دست است که نشان می دهد صهیونیست ها با نازی های آلمان روابط ِنزدیکی داشتند و ارائه آمارهای اغراق آمیز از کشتار یهودیان، خود وسیله ای برای جلب ترحم افکار عمومی و زمینه سازی برای اشغال فلسطین و توجیه جنایات صهیونیست ها بوده است”. همچنین در خصوص آزادی بیان می فرمایند: ” آزادی بیان که از آن دم می زنند، به آنها اجازه نمی دهد در باب افسانه هولوکاست کسی تردید کند. در کشورهای اروپایی بسیاری ازمحققین و مورخین مطبوعاتی، از ترس، جرات نمی کنند تردیدی که در دلشان به این قضیه دارند ابراز کنند، چون دیده اند هرکس بگوید مجازات خواهد شد، تعقیبش می کنند و از حقوق محرومش می کنند”.

با همه این تفاسیر چیزی که در حاشیه این نمایشگاه ضد صهیونیستی بسیار عجیب است، موضع دولتمردان مان می باشد.

از طرفی شاهد واکنش های منفعلانه وزیر امورخارجه هستیم و از طرف دیگر بازنشر مقاله منتشر شده سایت ضد انقلاب “VOA ” در خصوص نمایشگاه هولوکاست را در سایت وزارت ارشاد نظاره گریم.

ظریف که در گذشته درموضع ضدصهیونیستی و واقعه هولوکاست یادگاری نامطلوبی در توئیت خود به جا گذاشته اند، این بار در مصاحبه ای با مجله “نیویورکر” در پاسخ به این سوال که اساسا چرا ایران اجازه برگزاری چنین نمایشگاهی را می دهد، گفت: “ایران این نمایشگاه را برگزار نکرده، این نمایشگاه توسط دولت ایران کنترل نمی شود و توسط دولت هم تایید نشده”. وی در ادامه با مقایسه برگزار کنندگان این نمایشگاه وگروه های سفید پوست نژاد پرست در آمریکا ادامه داد: “ما به افتتاحیه نمایشگاه هولوکاست نخواهیم رفت”.

سوالاتی دراینجا مطرح است…

چگونه است که جناب وزیر به انبوه نظرات محققان و مورخان، در سرتاسر جهان و یکی از محکمات جمهوری اسلامی بر اساس نظرات امام خمینی (ره)، در انکار هولوکاست بی اعتنایی کرده و با تایید تاریخ تحریف شده صهیونیسم می گوید همانگونه که جنایت علیه فلسطینیان محکوم است علیه یهودیان نیز محکوم است!

با چه استدلالی ایشان در جایی دیگر با طرح این موضوع که “نباید به مظلوم نمایی صهیونیست ها اعتنا کرد تا بتوانند این سناریو را پس از شصت سال زنده کنند و شصت سال دیگر فلسطینی ها را سرکوب کنند” سعی در پاک کردن صورت مسئله دارند؟

این وادادگی و موضع منفعلانه کمک به مظلوم است یا سرپوش گذاشتن بر ظلم ظالمی که هر روزه کودکان بی گناه فلسطین را قتل عام می کند؟

شاید مشغله های کاری و سفرهای مکرر در کشورهای زیبای اروپا و آمریکا فرصت دیدن تصاویر دلخراش خرابه های فلسطین و کشتگان و آواره گان آن دیار را از ایشان گرفته است!! اما بد نیست زمانیکه به سراغ توئیتر و فیس بوک فیلتر شده صهیونیستی می روند تا برای نشان دادن همراهی و صلح طلبی به مسیحیان و یهودیان و دیگر ادیان، پیام های تبریک ارسال کنند، چند دقیقه ای به خود زحمت دهند و تصاویر جنایات صهیونیست ها که بر مسلمانان هم مسلک شان روا می دارند، نظاره کنند، همان جنایتکارانی که اگر نعمت ولایت بر سرمان نبود با کودکان و فرزندانمان همان می کردند که با فلسطینیان مظلوم می کنند.

جناب ظریف از چه نگرانید؟! …

از تحریم های مجدد یا لغو قراردادهای غیر قابل اجرا ؟!!!

قبلا در تبریک سال نو یهودی در جواب دخترنانسی پلوسی گفته بودید: مردی که هولوکاست را انکارمی کرد رفته است!

اما بدانید بسیارند مردمانی در این دیار، که اجازه نخواهند داد واقعیت های تاریخ به نفع صهیونیستم انکار و تحریف شود…

در انتها کلام گهربار امام (ره) رایادآور می شویم شاید که تلنگری بر دل های غفلت زده باشد…

“مکرر این مساله ذکر شده است که اسرائیل قناعت نمى کند به آنجائى که هست ، قدم قدم پیش مى رود و هر قدمى که رفت، هى مى گوید ما با کسی کارى نداریم، فردا قدم بالاترى بر مى دارد. امروز لبنان است، فردا خداى نخواسته سوریه، پس فردا عراق است و همین طور… و مع الأسف این دولت ها به جاى اینکه در مقابل این غیر انسان ها قیام کنند، نهضت کنند، اتفاق حاصل کنند براى جلوگیرى، یک انکار هم نکردند! الان هم جست و خیز مى کنند براى اینکه مقام او را تثبیت کنند و این یک ننگى است که در کشورهاى اسلامى بر چهره همه است، هم بر سران بی واسطه و هم بر مردم کشورها که سران را اینطور به حال خودشان گذاشتند که هر کارى مى خواهند بکنند و هر ذلتى مى خواهند براى اسلام و مسلمین تهیه کنند و جلو اینها را نگرفتند، ما این مصیبت ها را به کجا باید ببریم ؟”… [۳]

آقای ظریف؛ شما که مدال لیاقت را در این نظام دریافت کرده اید، به این سوال بنیانگذار انقلاب پاسخ دهید که ما مصیبت این وادادگی ها را به کجا باید ببریم؟!!!

[۱]روز نکبت یا( یوم النکبه ) نامی است که فلسطینیان و حامیان آنان برای اشاره به سالگرد بیرون راندن صدها فلسطینی در این روز از آن استفاده می کنند و آن روز را عزا می گیرند.

[۲] ویکی پدیا.

[۳]صحیفه نور جلد: ۱۶صفحه : ۲۷۳ ،تاریخ سخنرانى: ۶۱/۶/۹

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.