سرویس: تولیدی 16:15 - سه شنبه 04 خرداد 1395

صبح امروز برگزار شد؛

شکوه نیکوکاری در جشن میلاد امام غایب در محله تودشکچویه/ تصاویر

مردم محله تودشکچویه از توابع شهر تودشک صبح امروز در مراسم ویژه جشن امام زمان(عج)، با دستان نیکوکار خود، هزینه کمک به سه بیمار سرطانی را جمع آوری کردند.

به گزارش اصفهان شرق از تودشک، مردم ولایتمدار محله تودشک چویه از شهر تودشک، صبح امروز با برگزاری مراسم جشنی ویژه ولادت امام زمان(ع) به اقدامی شایسته دست زدند.

در این جشن باشکوه، به منظور مداوای سه بیمار سرطانی شهر تودشک، مبالغ مردمی جمع آوری شد تا نور علی نوری در جشن ولادت پدید آید.

در این راستا مرکز نیکوکاری شهر تودشک به جهت این اقدام ارزشمند متن پیامی به شرح ذیل و خطاب به مردم نیکوکار ارسال کرد:

سراسيمه  اخم دل به غم تنهايي پيچيده مي آيد توقعي ندارد كاسه كوچك نگاه او با مشتي نوازش لبريز مي شود نگاه بي پيرايه او در دفتر سادگي دلش برگ برگ روز هاي اميد را رقم مي زند.
هركس در اين عرصه قدم نهاد، هم چشمه هاي بركت را بر سرسفره اي سرشار از عشق و دوستي در وجودش گسترانيده است و هم ملائك، باغ بهشتي اش را در همسايگي  دردانه هستي، حضرت محمد مصطفي(ص) بنا نموده اند. خوشابه سعادت شما كه با احسان خويش در ماه شعبان از خزانه، كرم الهي توشه اي نيكو اندوخته اید و به واسطه التفات خود تلخي فقر بیماران سرطانی را مبدل به شيريني آسايش دنيا نموده ايد، آفرين بر شما مردم خوب شهر تودشک علی الخصوص محله تودشکچویه که الحق والانصاف در مراسم جشن نیمه شعبان بیماران تحت حمایت این مرکز را خوشحال نمودید. يقينا مزد امروزتان قرب به حضرت دوست در فرداي نيازمندي خواهد بود و به خود خواهد باليد و خواهيد گفت(هذا من فضل ربي).
بر خود فرض اكيد مي دانيم تا گوشه اي از مهرباني شما نيكوكاران را قدر گذاشته و فقط دستان كوچك هم آناني كه مايه آرامش و آسايششان را فراهم نموديد به پيشواز آسمان مي فرستيم تا بالاترين فضيلت هاي اين امر خدا پسندانه را برايتان از خداوند متعال بخواهند. اميد آن داريم كه همواره به يادگار بمانيد وبه تندرستي شاد و مسرور در كنار خانواده محترمتان روزگار كرانه كنيد.گفتنی است مبالغی دیگر در سطح شهر تودشک و پایگاه نماز جمعه جهت بیماران فوق جمع اوری گردید که مبلغ ۱۱/۹۰۲/۰۰ریال آن در جشن تودشکچویه جمع آوری شد.

مرکز نیکوکاری شهر تودشک
شماره کارت مرکز نیکوکاری نزد بانک ملت۶۱۰۴،۳۳۷۹،۴۳۳۱،۳۳۷۷

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.