سرویس: اخبار شهرستان 21:49 - دوشنبه 03 خرداد 1395

همراه با ورزش شرق اصفهان؛

گردهمایی روسای هیات های فوتبال شهرستان های استان اصفهان به میزبانی شرق اصفهان

هیات فوتبال شهرستان اصفهان به عنوان سومین هیات برتر فوتبال استان اصفهان در سال 1394 معرفی گردید .

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، اولین گرده همایی روسای هیات فوتبال شهرستان های استان اصفهان به میزبانی شهرستان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی  شهر هرند برگزار گردید . در این گرده همایی که با حضور مسولین هیات های فوتبال شهرستان های استان اصفهان و آقای ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان ، آقاجان نایب رئیس هیات فوتبال استان اصفهان ، جهانشاهی دبیر هیات فوتبال استان اصفهان و مسولین واحد های مختلف هیاتت فوتبال استان اصفهان و مسولین محلی شهر هرند برگزار گردید ابتدا حسینی مسول اداره ورزش و جوانان بخش جلگه در صحبتهایی ضمن خوش آمد گویی از طرفیت بالای ورزشکاران در شرق اصفهان صحبتهایی را ارایه نمود . در ادامه جعفری رئیس شورای اسلامی شهر هرند در صحبتهایی ضمن تشکر از حضور بزرگان فوتبال استان اصفهان پیرامون معرفی شهر هرند و همچنین ظرفیت غنی شرق اصفهان مطالبی را برای حاضرین عنوان کردهمچنین ترابی بخشدار بخش جلگه نیز ضمن عرض خوش آمد گویی به حاضرین به معرفی بخش جلگه و امکانات لازم در این بخش پرداخت و عنوان کرد با پیگیری مسولین شاهد رشد و شکوفایی ورزش در این بخش باشیم . در ادامه رضا هقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان که میزبان این گرده همایی بودند ضمن خوش آمد گویی پیرامون ظرفیت بالای منطقه اصفهان و همچنین حضور تحصیل کردگان ورزش در این شهرستان صحبتهایی را ارایه نمود وی همچنین عنوان کرد که هدف از این که میزبانی این گرده همایی را برعهده گرفتیم حضور مسولین و روسای هیات ها در منطقه شرق بود تا با ظرفیتهایی این مناطق بیشتر آشنا گردند . در ادامه آقای ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان ضمن تشکر از میزبانی شایسته شهرستان گفت از ابتدای کار آقای دهقان در این هیات عنوان کردیم که پتانسیل شرق بسیار بالا می باشد و خدا را شکر که به این مهم دست یافتیم و اینک این هیات با مردمان خوب کویر در بهترین شرایط فعالیت می کند . ایشان پیرامون موضعات روز فوتبال نیز صحبتهای خود را ارایه نمودند و گفتند امروزه فوتبال به عنوان یک صنعت در خدمت جامعه می باشد و باید از این صنعت به خوبی استفاده گردند . در ادامه این همایش روسای هیات ها به همراه مسولین واحد ها در کارگروه های تشکیل شده پیرامون واحد های مختلف هیات فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند . حسن ختام این جلسه اهدای لوح های یادبودی بود که به معرفی مناطق مختلف شهرستان اصفهان با به تصویر کشیدن عکسهای این مناطق می پرداخت که به مسولین توسط آقای ابرقویی نژاد اهدا گردید .
همچنین در حاشیه گردهمایی روسای هیات های فوتبال شهرستان های استان اصفهان برترین هیات های فوتبال استان اصفهان در سال 1394 معرفی شد . بر این اساس هیات فوتبال شهرستان اصفهان در بین 24 هیات فوتبال در استان اصفهان توانست با کسب امتیازات لازم سکوی سومین هیات فوتبال برتر استان اصفهان را بعد از هیات های فوتبال کاشان و لنجان  در اختیار بگیرد که این مهم را به مردم عزیز شهرستان اصفهان و زحمت کشان فوتبال در این هیات و هیات های فوتباال بخشها و شهر های تابعه تبریک می گویم.
لازم به ذکر است به دعوت مسولین محترم شهر ورزنه روسای هیات فوتبال شهرستان های استان اصفهان به همراه مسولین محترم هیات فوتبال استان اصفهان با حضور در شهر ورزنه از جاذبه های این شهر دیدن کردند .در این دیدار ابتدا میهمانان با حضور در گلستان شهدای گرانقدر شهر ورزنه بار دیگر با آرمانهای مقدس این دردانه های انقلاب تجدید بیعتی دوباره کردند و در دیداری با خانواده شهید بوجاری که به تازگی پیکر این شهید بعد از 24 سال پیدا شده است دیدار و گفتگو کردند . در ادامه مهمانان با حضور در محل کانون فرهنگی شهر ورزنه گزارشی از عملکرد ورزشی این شهر توسط جابر یکی از اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه ارایه گردید و اعلام خوش آمد گویی شد از طرف بخشدار محترم بخش بن رود ، شهردار ورزشکار شهر ورزنه و همچنین امام جمعه محبوب این شهر که به نمایندگی از مردمان شهر ورزنه به حاضرین در جمع اعلام گردید . در ادامه مهمان با حضور در منطقه گردشگری واحه از نزدیک به جاذبه های این قسمت و شن های روان دیدن کردند که ساعات خوشی را برای آنان رقم زدند . سپس میهمانان با حضور رد محل گاو چاه سنت احیا شده آبیاری از نزدیک با این روش سنتی نیز آشنا شدند و در ادامه با حضور در برج کبوتر خانه با برنماه های این برج نیز آشنا گردیدند و ساعات لذت بخشی را در شهر ورزنه سپری کردند و به خاطر سپردند .

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.