سرویس: اخبار شهرستان 15:10 - شنبه 01 خرداد 1395

از طرف مرکز نیکوکاری و حیریه امام حسن مجتبی(ع) شهر حسن آباد؛

جلسه هم اندیشی با خیرین منطقه و استان در جهت خدمات بیشتر به قشر محروم برگزار شد

در آستانه نیمه شعبان مرکز نیکوکاری و خیریه امام حسن مجتبی(ع) جلسه هم اندیشی با خیرین استانی و منطقه ای جهت خدمت رسانی به مردم محروم منطقه در مسجد حسینیه شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، جلسه ی خیریه امام حسن مجتبی علیه السلام در راستای اهداف عالیه این مرکز و بحث و تبادل نظر جهت بهتر شدن عملکرد خیریه در آینده، در آستانه نیمه شعبان خجسته میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) در محل مسجد حسینیه شهر حسن‌آباد با حضور خیرین شهر و منطقه و مدعوین و خیرین نیک اندیش محترم از اصفهان با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز گردید.

در این جلسه با توجه به اعیاد شعبانیه مدیحه سرایی و مولودی خوانی توسط مداح اهل بیت علیهم السلام حسین کرمی انجام شد و مدیر عامل محترم خیریه حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد جمشیدی گزارش عملکرد سال 1394 خیریه را به صورت مبسوط ارائه نمودند..

جمشیدی در گزارشی میزان درآمد و هزینه خیریه و نحوه هزینه کرد را در شهر و منطقه بیان و به همکاری گسترده این خیریه و مرکز نیکوکاری با کمیته امداد و بهزیستی در راستای کمک به محرومین و نیازمندان اشاره کرد و از مسولین این نهادها تقدیر و تشکر نمود.

جمشیدی در ادامه با اشاره به فعالیتهای این خیریه گفت:

عمده فعالیت خیریه را در تأمین جهیزیه خانواده های نیازمند عنوان و در خصوص سایر فعالیت ها همچون کمک به ساخت مسکن،تامین هزینه درمان بيماران،اعطای وام و قرض، کمک هزینه زندگی ایتام و نیازمندان، کمک غیر نقدی و نقدی به محرومین توضیحاتی داد و  از برنامه مشترک با مجمع فرهنگی اسلامی رشد اندیشه با موضوع عقیقه فرزندان و اجرای آن در شهر حسن‌آباد خبر داد و ی این مرکز را در سال 94 حدود 5 میلیارد ریال برآورد کرد که 2 میلیارد ریال آن وارد خیریه شده و3 میلیارد ریال آن بطور غیر مستقیم از طرف خیریه در امور فقرا هزینه شده است ..

در ادامه آقای سوادکوهی مسئول جذب مشارکت های مردمی کمیته امداد استان ضمن تقدیر از فعالیت های چشمگیر خیریه در منطقه جرقویه و شهر حسن‌آباد از کمک و مساعدت ویژه امداد در سال جاری به خیریه جهت گسترش برنامه های آینده خبر دادند..

در پایان  خیرین شهر و منطقه به همراه مسولین بخش، بخشدار،خیرین از اصفهان،روحانیون و طلاب منطقه و مدیریت کمیته امداد و بهزیستی نظراتی را در خصوص خدمات بیشتر و بهتر به قشر محروم ارائه دادند در راستای سبد ماه مبارک رمضان نیز بحث و تبادل نظر شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.