سرویس: تولیدی » خبر پوششی 20:21 - دوشنبه 23 دی 1392

مسئول اداره ورزش و جوانان در اولین کار گروه فرهنگی- ورزشی بخش جلگه

22برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با 22 بهمن در جلگه کلیک می خورد

مسئول اداره ورزش و جوانان بخش جلگه گفت: به مناسبت 22بهمن 22برنامه فرهنگی ورزشی برای جوانان و ورزشکاران بخش تدارک داده ایم و در این راه همراهی همه متولیان فرهنگی را در درون دروازه طلایی صدور معنویت های متعالی اسلام خواستاریم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از شهر هرند: اولین کار گروه فرهنگی- ورزشی بخش جلگه در اداره ورزش و جوانان این بخش برگزار  شد.

در این جلسه  نماینده ولی فقیه و امام جمعه هرند، بخشدار جلگه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرهرند و مسئولین هیئت های ورزشی بخش در اداره ورزش و جوانان بخش جلگه حضور داشتند.

ورزش جلگه

سید جواد حسینی مسئول اداره ورزش و جوانان بخش جلگه دقایقی به ایراد سخن پرداخته و از حضور همزمان مسئولین شهر و بخش در ورزش جلگه تشکر نموده و با اشاره به کلام رهبری فرزانه نظام مبنی بر وقت گذاشتن برای ورزش نوعی مجاهدت است گفت امیدوارم خدای منان مجاهدت شما بزرگواران را مورد قبول درگاه خود قرار دهد.

مسئول اداره ورزش وجوانان بخش جلگه در ادامه به تشریح برنامه های دهه مبارک فجر در بخش پرداخت و گفت ما خوشحالیم که به مناسبت 22بهمن 22برنامه فرهنگی ورزشی برای جوانان و ورزشکاران بخش تدارک می بینیم وامیدواریم همه متولیان فرهنگی ما را در درون دروازه طلایی صدور معنویت های متعالی اسلام همراهی کنند.

ورزش جلگه

درادامه امام جمعه هرند از برگزاری این جلسه ابراز خرسندی کرد وگفت: باید به جوانان و ورزش و خصوصآ ورزش بانوان که در شرق اصفهان کمرنگ است نگاه ویژه داشت  و برنامه ریزی و کار فرهنگی لازم را انجام دهیم تا حضور بانوان در ورزش  پر رنگتر شود و به این نکته اشاره نمود که باید شرایط لازم برای حضور  خیرین برای تجهیز وساخت اماکن ورزشی را مهیا کنیم.

حسینی بخشدار جلگه در این کار گروه گفت، ما باید برنامه هایی تهیه کنیم که هدف دار باشد و برای جوانان باید با گام های استوار ی برداریم وهرچه هزینه کنیم، سرمایه گذاری است.

جعفری رئیس شورای اسلامی هرندهم ورزش را امری مقدس دانست و کار کردن در امر ورزش را با ارزش دانست  و بیان کرد: ما باید در مقوله تجهیز و ساخت اماکن ورزشی از بخش خصوصی وخیرین  استفاده کنیم.

مهندس شهبازی شهردار هرند هم بیان داشت که باید در تشکیل شورای فرهنگ عمومی و فعالیت  در حوز ه های فرهنگی، قهرمانی و ورزش همگانی  تلاش و کوشش  زیادی داشت و همچنین با  توجه به امکانات محله ها در هرند با ید ورزش در محله ها تقویت شود و مجموعه شهرداری هم آماده هر گونه همکاری در امر ورزش در شهر هرند است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.