سرویس: اجتماعی 07:01 - جمعه 31 اردیبهشت 1395

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج):

مدافعان حرم درصدد فتح خرمشهری دیگر هستند

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: امروز جوانان کشور به عنوان مستشار و مدافع حرم در منطقه حضور دارند، و درصدد فتح خرمشهر دیگری در جبهه مقاومت اسلامی و بیرون راندن آمریکا و استکبار از کشور و منطقه و ایجاد جبهه مقاومت استوار هستند.

به گزارش اصفهان شرق، در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر طی عملیات غرورآفرین «الی بیت‌المقدس»، عصر پنجشنبه یادواره شهدای اصفهانی این عملیات در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان با حضور جمعی از فرماندهان، بسیجیان و خانواده‌های شهدا برگزار و یاد و خاطرهٔ شهیدان محمود شهبازی، یوسف یوسف پور، حسین شرکت، حسین قجه‌ای و مهدی نصر، از شهدای شاخص اصفهان در عملیات آزادسازی خرمشهر، گرامی داشته شد.

سردار مجتبی فدا در این مراسم بیان داشت: در 10 اردیبهشت سال 61 عملیات «الی بیت‌المقدس» با رمز یا علی ابن ابی‌طالب (ع) شروع شد و 3 خرداد رزمندگان و شهدای بزرگوار، به تأسی از فرمایشات امام، و با صبر و استقامت توانستند فتح بزرگی را رقم بزنند.

جانشین سپاه صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: امروز نیز جوانان کشور به عنوان مستشار و مدافع حرم در منطقه حضور دارند، و درصدد فتح خرمشهر دیگری در جبهه مقاومت اسلامی و بیرون راندن امریکا و استکبار از کشور و منطقه و ایجاد جبهه مقاومت استوار هستند.

به گزارش فارس، حضور فعال و مؤثر رزمندگان و شهدای اصفهانی در جریان آزادسازی خونین‌شهر، در قالب لشکرهای 14 امام حسین (ع)، 8 نجف اشرف و 25 کربلا، این یادواره را از همه جهات در کانون توجه فرماندهان سپاه و بسیج قرار داده بود.

حضور پرشکوه بسیجیان گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با لباس نظامی و سربندهای «کلنا عباسک یا زینب» در میان حاضرین از دیگر نکات جالب توجه این مراسم بود.

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.