سرویس: اخبار شهرستان 23:21 - پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395

ناطق نوری در هرند:

زبان روان آیت الله فاضل هرندی با جامعه سخن میگفت/ عالمان بی عمل در راس مکاتب و فرقه های انحرافی

عضو مجمع تشخیص نظام در آیین بزرگداشت آیت الله محی الدین فاضل هرندی گفت: آیت الله فاضل هرندی با شرح صدر و اخلاق خوش در کنار جوانان حضور یافته و تعامل خوبی برقرار می کرد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، عصر امروز اولین آیین گرامیداشت مقام علمی، سیاسی و مبارزاتی آیت الله محی الدین فاضل هرندی با حضور علما، فضلا و مسئولان استانی و محلی و همچنین بیش از هزار نفر از مردم شهر هرند در بیت الحسین این شهر برگزار شد.

در این آیین از تمبر اختصاصی آیت الله فاضل هرندی رونمایی شد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این مراسم با اشاره به ویژگی های این عالم ربانی گفت: تواضع، اخلاق و محجوب بودن استاد فاضل هرندی طی دوران تدریس و در طول انقلاب و بعد از آن به خوبی مشهود بود.

حجت الاسلام علی اکبر ناطق نوری با ذکر برخی ماموریت های پس از انقلاب این روحانی مبارز اظهار کرد: برخی با گرفتن پُست، ماهیتشان عوض می شود ولیکن آیت الله فاضل هرندی با شرح صدر و اخلاق خوش در کنار جوانان حضور یافته و تعامل خوبی برقرار می کرد.

وی با توجه به عنایت این عالم ربانی به مبحث کشاورزی افزود: اگر ایشان نبودند، ضربه محکمی به کشاورزی ما وارد میشد زیرا نگاه وسیعی به مقوله کشاورزی و صنایع تبدیلی روا می داشتند که از نگاه وسیع ایشان نشات می گرفت.

DSC02634

رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به تاکید اسلام در خصوص علم و دانش، گفت: جامعه از قلم عالمی که مدادش روشنگر، شهید پرور و جامعه را بینش دهد بهره مند می شود.

وی در خصوص اینکه برخی به علمشان عمل نمی کنند؛ متذکر شد: تمام جنایاتی که در دنیا انجام می شود در سایه علمی است که به دست نااهل افتاده و مسلما همه مکتب ها و فرقه های انحرافی در راسشان عالمان بی عمل وجود دارد.

ناطق نوری با اشاره به این مطلب که علما جسمشان در خاک می رود ولی زنده بوده و در قلب جامعه جا دارند، گفت: آیت الله فاضل هرندی یکی از علمایی بودند که کتاب هایشان مورد استفاده طلاب جوان قرار گرفته و به واسطه رفتار و اخلاقشان برای همیشه زنده خواهند ماند.

وی در پایان با ذکر برخی روایات به بیان ویژگی های برخی از مردم اشاره و اذعان کرد: برخی انسان های بی هدف بوده و قلبشان روشن نیست  زیرا هدف و مبنا ندارند.

انتهای پیام/ م

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.