سرویس: اجتماعی 19:36 - دوشنبه 03 خرداد 1395

دهیار روستای کفران مطرح کرد:

شبانه روزی شدن درمانگاه کفران، خواسته به حق مردم

اسماعیلی با اشاره به نیاز کفران به درمانگاه شبانه روزی گفت: پیام و درخواست شوراهای اسلامی و دهیاران دهستان رودشت شرقی مبنی برشبانه روزی شدن درمانگاه کفران است که امیدواریم به خوبی محقق شود.

دهیار روستای کفران در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به نیاز روستای کفران به داشتن درمانگاه شبانه روزی جهت رفاه حال بیماران گفت: آمار بسیاری در مراجعات مردمی به درمانگاه در دست است و در این خصوص می طلبد نگاه عملیاتی در راستای شبانه روزی کردن این مرکز از سوی مسئولان اختصاص داده شود.

اسماعیلی با اشاره به جمعیت بالای 10 هزار نفری این دهستان و فاصله زیاد آن با مرکز شهر اصفهان، اظهار کرد: طی چندسال اخیر بیماران زیادی برای مداوا در طول مسیر اصفهان به دلیل دیر رسیدن یا به دلیل تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند و این جای تاسف و تاثر دارد.

وی با توجه به آماده بودن ساختمان جدیدالاحداث درمانگاه کفران برای افتتاح افزود: آمار مراجعات بسیار بالا، جمعیت زیاد، وسعت دهستان، مشکلات جاده ای، درخواست های مکرر مردم و دهیاران و شوراهای اسلامی دهستان و ساختمان جدید 800 متری دلایل محکم و متقن برای محقق شدن این امر می باشد.

دهیار کفران گفت: توقع مردم دهستان کفران این است که مسئولان با همت خود، در صدد شبانه روزی کردن این درمانگاه برآیند تا بتوان رضایت حداکثری مردم را سبب شد.

گفتنی است، طی جلسه ای که در مرکز بهداشت کفران چندی پیش برگزار شد، مسئولین مرکز بهداشت و درمان کفران ضمن تشکر از حضور مسئولین روستاها در جلسه، قول پیگیری و انتقال خواسته به حق مردم به مسئولان مرتبط را دادند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.