سرویس: اجتماعی 14:35 - پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395

مدیر عامل برق منطقه ای شهرستان اصفهان:

فرسودگی شبکه برق برخی نقاط شرق اصفهان از دغدغه های جدیست

سلطانی گفت: هدف شرکت برق، خدمت رسانی بهتر به مشترکین و به حداقل رساندن خاموشی در فصل گرماست.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه، جلسه هم اندیشی و تعامل بین مسئولان دو منطقه جرقویه علیا و سفلی در جهت رفع مشکلات برق منطقه ای  در اداه برق جرقویه علیا برگزار شد.

مدیر عامل برق منطقه ای شهرستان اصفهان در حاشیه این مراسم در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به پراکندگی زیاد منطقه جرقویه و برخی مشکلات در این حیطه گفت: هدف و شعار ما خدمت رسانی هر چه بهتر به مناطق محروم است و در این مسیر باید به طور جد به بررسی مسائل مربوطه می پردازیم.

سلطانی با اشاره به هزینه های برق در مناطق شهرستانی افزود: حدود 4 میلیارد ریال در بخش حوادث و اتفاقات و تعمیر شبکه های روستایی، 7 میلیارد ریال در جهت تامین کنتور و ترانس و احداث شبکه و مابقی آن در بحث روشنایی، احداث شبکه های تقویتی و اتوماسیون اداری صرف شده است و در این رابطه باید صرفه جویی خوبی از سوی مردم انجام شود.

وی یکی از دغدغه های شرکت برق را فرسودگی شبکه های برق خصوصا شرق اصفهان عنوان و اذعان کرد: دیدگاه ما امسال از بین بردن این مشکل است که در این راستا در سال گذشته حدود 2500 اصل تیر برق فرسوده را تعویض کردیم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای شهرستان اصفهان در جهت به حداقل رساندن خاموشی ها از بخشدار، شهردارشهر حسن آباد خواست در جهت ایجاد پست 63 کیلو ولتی در ورودی شهر حسن آباد با این اداره همکاری لازم را داشته باشند تا در آینده نزدیک با تکمیل و راه اندازی آن مشکلات برق منطقه مرتفع گردد.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.