سرویس: سیاسی 14:04 - پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395

سردار نقدی در یادوراه 10 هزار شهید بسیج عشایر کشور:

حمایت غارتگران بیت المال از بهائیت برگ ننگین دیگری در کارنامه آن هاست

سردار نقدی گفت: علی رغم فرمایشات امام خمینی(ره) که از فرقه بهائت به عنوان یک فرقه جاسوسی نام بردند؛ غارتگران بیت المال بی توجه به این امر از فرقه ای مانند بهائیت که باعث روی کار آمدن رضاخان فاسد بوده است برگ ننگین دیگری در کارنامه شان ثبت کردند.

به گزارش اصفهان شرق، سردار” محمد رضا نقدی” رئیس سازمان بسیج مستغعفین کشور در یادواره 10 هزار شهید بسیج عشایری کشور که در خرم آباد برگزار شد گفت: این یادواره به نام سردار شهید” قاسم مدهنی” و هم رزم شهیدش”ماشاله شمسه” برگزار شده است.

وی در خصوص ویژگی های شخصیتی شهید “قاسم مدهنی” گفت: شهید ” قاسم مدهنی” هیچ جبهه ای را در دوران دفاع مقدس خالی نکرده است و در همان روزهای اول تجاوز رژیم بعثی در یکایک عملیات حضور داشته و مرد میدان روزهای سخت و حساس است.

وی گفت: “قاسم مدهنی” سردار سلحشوری بود که با حضور در میدان جنگ  معادله دشمن را بر هم می زد؛ وجود این شهید سراسر حقیقت و ذوب ولایت بود.

سردار نقدی با اشاره به فهم و شعور بالای علمی این شهید افزود: همان طوری که در وصیت نامه این شهید عنوان شده است؛ شهید مدهنی نصرالعین را در زندگی برای خود جهاد و مبارزه قرار داده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: امروز نسل جوان ما از مکتت شهدا درس ها را چه خوب فرا گرفته اند؛ اگر امروز می بینیم که جوانان کشورمان برای جبهه های مقاومت و حضور در سوریه و لبنان و فلسطین صف بسته اند درسی است که از” قاسم مدهنی ” ها فرا گرفته اند.
وی گفت: ملتی که در مکتب شهدا درس یاد گرفته اند هیچ گاه شکست نخواهند کرد؛ آن هایی که برای شکست ملت ما نقشه کشیدند به زودی شکست خود را ببینند.

سردار نقدی با اشاره به سلحشوری های عشایر کشور گفت: حضور دو نیم میلیون عشایر در جنگ تحمیلی و شهادت 10 هزار نفر از آن ها نشان از پیشرو بودن این قشر در عرصه های جهادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: برجسته ترین خصوصیت عشایر ولایت مداری محبت اهل بیت و اطلاعت از مرجع تقلید است که ریشه در خصلت های انسانی آن ها دارد.

وی با اشاره به دیدار فائزه هاشمی با بهائیت گفت: علی رغم فرمایشات امام خمینی(ره) از  دهه 40 به بعد که از فرقه بهائت به عنوان یک فرقه جاسوسی نام برد؛ غارتگران بیت المال بی توجه به این امر  از فرقه ای مانند بهائیت  که باعث روی کار آمدن رضاخان فاسد و شکنجه گاه هاو.. بوده است برگ ننگین دیگری در کارنامه شان ثبت کردند.

سردار نقدی در ادامه به تلاش دشمنان برای انحراف جوانان کشور افزود: دشمنان با  شبکه های فاسد ماهواره ای و اینترنتی قصد دارند روح سلحشوری و جهاد را از مردم بگیرند؛ مملکتی که فاسد شود دیگر شهدایی مانند قاسم مدهنی در آن به وجود نمی آید.

وی با بیان اینکه 15 میلیون از جمعیت هشتاد میلیونی ایران اسلامی را عشایر تشکیل می دهند  تاکید کرد: شهرنشینان باید به عشایر برای تولید غبطه بخورند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان تاکید کرد: یاد شهدا پیدا کردن مجدد راه است؛ دنبال رو ولایت باشید و دست از ولایت بر ندارید.

دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.