سرویس: اخبار شهرستان 22:23 - چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395

در ورزنه برگزار شد؛

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در جمع با شکوه جوانان ورزنه ای/ تصاویر

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) با حضور مسئولان و جوانان شهر ورزنه همراه با برنامه های شاد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، مراسم جشن و سرور با حضور حجت الاسلام والمسلمین شامحمدی امام جمعه شهر ورزنه ،روحانیت معزز،جمعی از مسئولین و ووشو کاران وجوانان ورزنه ای باهمکاری اداره ورزش وجوانان بخش بن رود وهیات ووشو بخش بن رود در تالارفرهنگی ورزشی صالحین برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین ایوبی نژاد امام جماعت واستاد حوزه و دانشگاه در ابتدای مراسم با تبریک اعیاد شعبانیه و روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، دوران جوانی را دوران شادمانی، کوشش و شور و هیجان بیان کرد و گفت: جوان می‌تواند طعم و عطر این دوره را با چشیدن بهترین فکری کامل کرده و این طعم مطبوع را تا پایان عمر حفظ کند.

وی افزود: جوان کسی است که مرحله‌ای به نام بلوغ را پشت سر گذاشته و تغییری کلی پیدا کرده است، زیرا از دنیای بدون دغدغه کودکی خارج و به دنیای پرمسئولیت بزرگسالی وارد شده است.

حجت الاسلام ایوبی نژاد با اشاره به الگوپذیری جوانان اظهار کرد: عدم آگاهی نسبت به پدیده‌های اجتماعی و عدم شناخت به خود و کمال خویش و نبود الگوهای پذیرفتنی و و جود الگوهای نامناسب سبب انحراف جوانان به سوی مکاتب فکری و منحرف و پیروی از آن‌ها می‌شود و به این ترتیب جوان از اصل خویش دور می‌شود.

سخرانی ،مولودی خوانی  توسط چاوشی استاد ووشو کاران ،پخش کلیپ ،مسابقه و اهداء جوایز به برگزیدگان مسابقه،برنامه رزمی کاری توسط ووشو کاران  از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

یک نظر در مورد “جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در جمع با شکوه جوانان ورزنه ای/ تصاویر”

  1. حسن گفت:

    سلام . اینجا باشگاه فرهنگی ورزشی ولایت شهر ورزنه هست نه تالار صالحین

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.