سرویس: اجتماعی 07:31 - چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395

در یادواره شهدای دانشجو شرق اصفهان مطرح شد؛

گلایه همسر شهید خیزاب از وضعیت حجاب در جامعه

همسر شهید خیزاب با اشاره به وضعیت نامناسب حجاب و پوشش در جامعه گفت: برخی رفتارهای خلاف شؤونات اسلامی در مراسم‌های مختلف در جامعه به چشم می‌خورد که مایه تأسف است.

به گزارش اصفهان شرق، همسر شهید مسلم خیزاب در اولین یادواره شهدای دانشجوی شرق اصفهان و شهدای مدافع حرم که در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار شد، به بیان خاطراتی از شهید خیزاب پرداخت و اظهار کرد: همه شهدا از جمله شهید خیزاب، به مسأله ولایت‌مداری و حفظ حجاب تأکید زیادی داشتند.

وی با اشاره به اینکه هدف و راه ما باید ادامه دادن مسیر شهدا باشد، افزود: خدا را شاکر هستم که به بنده و همه همسران شهدا صبری عطا کرده است و توانسته‌ایم استوار بمانیم و با این مسأله کنار بیایم.

همسر شهید خیزاب در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب حجاب و پوشش در جامعه تصریح کرد: برخی از رفتارهای خلاف شؤونات اسلامی در مراسم‌های مختلف از جمله مراسم عروسی به چشم می‌خورد که دیدن چنین صحنه‌هایی مایه ناراحتی است و از دیدن بی‌حرمتی‌ها و بی‌اعتنایی‌ها به مسائل شرعی و  دینی افسوس می‌خوریم که چرا در جامعه اسلامی مسأله حجاب به چنین وضعی درآمده است.

وی گفت: هر وقت به پسرم می‌گویم که به پارک برویم، با مخالفت او روبه‌رو می‌شوم که پاسخ می‌دهد علاقه‌ای به آمدن به پارک ندارم، چون خانم‌ها خود را نقاشی می‌کنند.

به گزارش فارس، در اولین یادواره شهدای دانشجوی شرق اصفهان و مدافع حرم، از خانواده‌های شهیدان حسین اعتباری، اصغر اردشیری، کمیل قربانی، علی قربانی و همچنین از خانواده‌های شهدای مدافع حرم؛ شهید مجتبی انصاری پور، شهید حیدری، شهید شاه ثنایی و شهید مهردادی تجلیل شد.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.