سرویس: اخبار شهرستان 16:09 - سه شنبه 28 اردیبهشت 1395

مسئولان در تریبون برای جوان امروز؛

جوان ولایتمدار و با اراده شرق اصفهان به فکر آبادانی منطقه باشد

بخشدار جرقویه علیا در تریبون «برای جوان امروز» گفت: جوانان ما باید سیره و روش علی اکبر را الگوی زندگی قرار دهند تا همیشه سربلند باشند.

به گزارش اصفهان شرق، جوانان هر کشوری و هر دیاری مرکز نشاط و سرمایه آینده کشور می باشند و هر دولتمردی باید در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های خود در زمینه های مختلف توجه ویژه ای به این قشر جامعه داشته باشد و با استفاده از پتانسیل ها و استعدادها ی انها بتواند در آبادانی و سازندگی کشور کمک بگیرد ولی با وجود این ویژگی فوق العاده و اثر گذار یکی از آسیب پذیرترین و احساس تریت نیروهای کشور نیز همین جوانان هستند که دشمنان ما همیشه این موضوع را در نظر دارند ولی متاسفانه خودمان از این موضوع بی خبریم.

وظیفه همه بخصوص مسئولین این است که در امور جوانان دقت بیشتری داشته باشند و در جهت رفع نیازهای انها چه مادی و چه معنوی و فکری کوشش و تلاش کنند و از شعار دادن و استفاده از القاب گوناگون پرهیز کنند.

بمناسبت روز جوان بخشدار جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان به تمامی جوانان منطقه گفت: جوانان ما باید از سیره حضرت علی اکبر(ع) الگو بگیرند و آن را سرمشق زندگی خود قرار دهند و با ولایتمداری و اراده استوار به فکر پیشرفت و آبادانی منطقه و کشور خود یاشند .

بخشدار

بهزادفر در ادامه با اشاره به نامگذاری روز جوان اظهار کرد: تمام روزهای سال متعلق به جوانان است و درک جوانان این منطقه شایسته تقدیر و تکریم هستند چرا که با عزمی استوار در تمامی صحنه ها نظام و انقلاب همگام با تمامی قشر های جامعه حضور دارند.

وی با اشاره به حساس بودن این قشر در این برهه از زمان افزود: این روزها نوک پیکان استکبار به طرف همین جوانان بوده و در صدد تحریف عقاید و اعتقادات آنها می باشند تا بتوانند جوانان این انقلاب را از ریشه و نهاد سست کنند و جوانان در این خصوص باید با بصیرت و آگاهی بتوانند با شایستگی با تهدیدات دشمنان برخورد نموده و نگذارند خدشه ای به نظام و انقلاب وارد نمایند.

بهزادفر در پایان به جوانان توصیه کرد شما امید های آتی کشور هستید و با تحصیل علم و تلاش بی وفقه می توانید در پیشرفت آینده کشور بسیار تاثیر گذار باشید و با اعتماد به نفس بالا و تواناییهای علمی و عملی در جهت پیشرفت کشور و منطقه به عنوان یک آرمان ملی تلاش کنید.

حجت الاسلام عباس صادقی

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی منطقه جرقویه علیا در ادامه گفت: جوانان باید با الگو پذیری از علی اکبر در حوزه های اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و فرهنگی بتوانند در برابر فتنه ها و سیل شبهات خود و جامعه را حفظ کنید.

صادقی در ادامه با اشاره تاکید اسلام و قران به دوران جوانی اظهار کرد: در فرهنگ نورانی و ارزشمند اسلام ناب محمدی (ص) که از وحی الهی سر چشمه می گیرد به جوان و جوانی اهتمام خاصی ورزیده شده است تا انجایی که جوان را به عالم ملکوت نزدیکتر از دیگران می داند.

نماینده سازمان تبلیغات اسلامی به جوانان تاکید کرد: شما باید با الگو پذیری از حضرت علی اکبر (ع) درس عبودیت، بندگی، درس اخلاق و معرفت گرفته و با کسب معرفت و شناخت در همه حوزه های اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و فرهنگی بتوانید در برابر فتنه ها و سیل شبهات که از ناحیه دشمنان جوانان را نشانه رفته است خود را حفظ کنید.

شهردار

شهردار شهر حسن آباد نیز ضمن تبریک روز جوان به تمامی جوانان شهر گفت: بزرگ ترین سرمایه هر کشور، نیروی انسانی آن است که مهم ترین بخش آن را در نسل جوان می توان یافت. عمران و آبادی و دفاع از مرزها و حفظ استقلال و امنیت کشور و نیز پرداختن به مسائل گوناگون هنری، آموزشی و تعلیم و تربیت، با دست توانا و قدرتمند جوانان انجام می گیرد که در همه کشورها، آثار پرارج فعالیت آنان در تمامی مظاهر زندگی آشکار است و نیروی خستگی ناپذیر نسل جوان، مایه امیدواری تمام ملت هاست..

ایروانی در ادامه با توجه به نقش جوانان در کشور شهر و روستا افزود: جوان خود را در مقابل انبوهی از نیازمندی ها و تمایلات می بیند. پس مسئولین نیز باید در برنامه ریزی ها  و تصمیمات به این قشر از جامعه توجهی ویژه کنند. نکته این جاست که شناخت درست و جهت دهی صحیح به این نیازها، موجبات رشد و تکامل جوانان را درعرصه های مختلف زندگی فراهم می آورد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.