سرویس: اخبار شهرستان 13:46 - یکشنبه 26 اردیبهشت 1395

مدیر کانون قرآن و عترت حسن آباد:

جشن نیمه شعبان باید سرشار از رنگ و بوی معنویت باشد

حسن صادقی گفت: دست اندر کاران جشن نیمه شعبان با برنامه ریزی های دقیق جشن شایسته امام مهدی(عج) برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، در آستانه فرا رسیدن نیمه شعبان عید بزرگ مسلمانان جهان، ستاد برگزاری جشن نیمه شعبان در کانون فرهنگی تربیتی قرآن و عترت شهر حسن آباد برگزار شد.

در این جلسه مدیریت کانون در خصوص جشن نیمه شعبان گفت: با توجه به اینکه مراسم نیمه شعبان بعنوان جشن تلقی می شود، دست اندرکاران و برگزار کنندگان جشن باید در برنامه ریزی ها و برنامه های جشن به گونه ای عمل کنند که مراسم رنگ و بوی معنوی خود را از دست ندهد.

حسن صادقی با توجه به اینکه در این مراسم از تمام اقشار مردم استفاده می شود، اظهار کرد: در برنامه هایمان موضوع مهدویت را از طریق روحانیون و افراد متخصص و در حد فهم مخاطبان مطرح کنیم و در بحث موسیقی از موسیقی های سنتی استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در سال های گذشته نیز مراسمی در شب نیمه شعبان از طرف کانون قرآن و عترت برکزار می شد؛ خطاب به اعضای ستاد بیان کرد: امسال نیز باید با برنامه ریزی های دقیق می خواهیم مراسمی با شکوه تر از سال های گذشته برگزار کرده و با حضور حداکثری مردم در جشن شادی اهل بیت(ع) موجب سر بلندی و عزت دین و آیین خود شویم.

مدیریت کانون قرآن و عترت این نکته را یادآور شد که با همکاری و تعامل و تقسیم کار بین اعضا می توان بهترین مراسم ها را در ارتقاء معرفت جوانان برگزار کرد.

در پایان بعد از بحث و تبادل نظر مقرر شد که مراسم جشن در محله دستجردوک طبق سنوات قبل برگزار شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.