سرویس: اخبار شهرستان 00:00 - یکشنبه 26 اردیبهشت 1395

کامران در جمع مردم کفران:

دولتی ها از ریخت و پاش دوری کنند/ ضرورت عمل به اقتصاد مقاومتی از مدیران ارشد جامعه

نماینده مردم اصفهان گفت: اقتصاد مقاومتی باید توسط همه از مسئولین و مدیران ارشد تا مردم در همه عرصه ها عمل شود و مدیران دولتی به طور جدی از ریخت و پاش های جلوگیری کنند.

به گزارش اصفهان شرق، دکتر حسن کامران نماینده مجلس شورای اسلامی امشب در دیداری چند ساعته با مردم روستای کفران با مشکلات این دهستان آشنا شد.

وی در ادامه به پاس احترام به خانواده شهدا و ایثارگران در منازل آنها حضور یافته و از شهدا به عنوان بزرگ مردانی یاد کرد که مدال افتخاری برای این زمان ما بوده و هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ضمن تقدیر و تشکر از مردم ولایتمدار و شهید پرور کفران به دلیل حضور پر شور در پای صندوق های رای از بازگشت بودجه95 توسط شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

کامران پیگیری اجرای فاضلاب و تاسیس شهرداری و درمانگاه کفران را یادآور شد و ابراز امیدواری کرد که ساختمان جدید درمانگاه کفران به علت اهمیت و درخواست های مکرر مردم در زمان افتتاح، شبانه روزی شود.

وی با اشاره به حقوق های نجومی بعضی از مدیران اظهار کرد: در چند سال اخیر پیگیری ها و گوشزدهای مکرری انجام شده است و باید از این گونه رفتارها جلوگیری به عمل آید.

این نماینده مجلس ضمن اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل توسط رهبر معظم انقلاب گفت: اقتصاد مقاومتی باید توسط همه از مسئولین و مدیران ارشد تا مردم جامعه عملی شود.

وی خاطر نشان کرد: دوری از ریخت و پاش های بی اساس به نوعی یک نمونه از رفتار های اقتصاد مقاومتی است و در این خصوص باید مسئولان سطح ارشد جامعه از این رفتارها دوری کنند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.