اصفهان شرق

مسابقه طراحی لوگوی یادواره 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان/ همراه لاله های شرق باشید

کدخبر: 101857
1395/02/25 در ساعت 20:05

به گزارش اصفهان شرق، نسیم زیبای یادواره 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان در حال وزیدن است تا سال 1395 را از جمله خاطره انگیزترین روزهای زندگی مردم ولایتمدار این دیار شهید داده قرار دهد.

شهدا مدال افتخاری بر گردن تک تک مردم شهرها و روستاهای شرق اصفهان هستند که با آمدنشان مسیر زندگی نسل های قبل و بعد را رنگ جاودانگی بخشیدند و قطعا این راه پربرکت جاودان خواهد ماند.

دبیر یادواره شهدای شرق شهرستان اصفهان از برگزاری مسابقه طراحی لوگوی این یادواره خبر داد و گفت: هدف از برگزاری مسابقه، مشارکت علاقه مندان به قدم برداشتن در مسیر شهدا بود و طراحی لوگو، محدود به منطقه شرق نیست بلکه همه افراد از کل استان اصفهان میتوانند در این مسابقه شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هدف ما طراحی لوگویی ماندگار برای سال های آینده است، تاکید کرد: برنامه یادواره شهدای شرق اصفهان( لاله های شرق) به صورت کلی برای نخستین بار در سطح منطقه برگزار می شود و امیدواریم بتوان برنامه ای در خور شان 1000 شهید این منطقه اجرا کرد و این امر مشارکت همگانی را می طلبد.

دبیر یادواره شهدا اظهار کرد: از روزهای نخست برگزاری مسابقه تا کنون استقبال خوبی را از جوانان طراح شاهد بوده ایم و دو تا سه مدل لوگو توسط جوانان شرق اصفهان به صورت پیش طرح به ستاد یادواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا 15 خرداد سال 95 می باشد، عنوا کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا مهلت ارائه شده به کمیته فرهنگی یادواره واقع در ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) ارسال کنند.

گفتنی است؛ جوایز نفیسی شامل تندیس یادواره و کارت هدیه 2 میلیون ریالی به برترین طرح ارسالی اهدا می گردد.

********************

آدرس ایمیل جهت دریافت آثار:

laleha.shargh@gmail.com

laleha.shargh@chmail.ir

شماره تماس:

0313-36125635

09131864139

 

12