سرویس: اجتماعی 17:18 - شنبه 25 اردیبهشت 1395

جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی استان اصفهان با بیانیه ای اعلام موجودیت کرد؛

نیروی مردمی خودجوش موثرترین راه مبارزه با مظاهر فساد در دنیای مجازی است

فعالیت این گروه منافاتی با فعالیت دیگر نهادهای کشوری و انتظامی ندارد و امید است که بتواند با حضور خودجوش مردمی سدی شود در مقابل هجمه ی بی امان فساد در فضای مجازی.

به گزارش اصفهان شرق، این فعالان با صدور بیانیه ای نسبت به آسیب های این شبکه های این شبکه و لزوم ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در این فضا هشدار داده و برای اقدام عملی به منظور مبارزه با محتوای فاید و مستهجن این فضاها اعلام موجودیت کرده است.

متن بیانیه این فعالان شبکه های مجازی به این شرح است:

بسمه تعالی
اْلآمِرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النّاهُونَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ الْحافِظُونَ لِحُدُودِ اللّهِ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنینَ (توبه / ۱۱۲)
امروزه فضای مجازی بخشی تفکیک ناپذیر و موثر از زندگی شده است. بخشی که با فرصت ها و آسیب های فراوان همراه بوده و خواهد بود. فضای مجازی امروز شکل دهنده ی بخش عمده ای از فرهنگ اجتماعی ماست. به همین دلیل است که اگر این فضا آلوده و مسموم باشد، همه ی ما در معرض خطر بزرگی خواهیم بود. کودکان بی گناه و معصوم ما، بزرگ تر ها و کوچک ترها، همه در معرض آسیب های این فضا قرار خواهند گرفت.
از این روست که ما، جمعی از فعالان فضای مجازی استان اصفهان با هماهنگی با سایر استان های کشور به صورت رسمی طی این بیانیه، تاسیس « جبهه مردمی مبارزه با فساد در فضای مجازی استان اصفهان» را اعلام می داریم.
بدیهی است که این جبهه بر اساس حکم شرعی «نهی از منکر» و الزام عقلی به «زندگی سالم در فضای سالم» شکل گرفته است و تاکید دارد که استفاده از نیروی مردمی و خودجوش می تواند موثرترین راه برای مقابله با مظاهر فساد در دنیای مجازی باشد.
لازم به ذکر است که فعالیت این گروه منافاتی با فعالیت دیگر نهادهای کشوری و انتظامی ندارد و امید است که بتواند با حضور خودجوش مردمی سدی شود در مقابل هجمه ی بی امان فساد در فضای مجازی.
همچنین لازم به توضیح می دانیم که فعالیت های این گروه به هیچ وجه شامل موارد سیاسی نبوده و مسائلی همچون اخلاق، شئون اجتماعی و ایجاد محیطی سالم برای خانواده ها در دنیای مجازی را مدنظر قرار دارد.
دست یاری ما به سوی تمامی کسانی که دل در گروی ایران اسلامی دارند، دراز است و از همه ی نیروهای فرهنگی و مردمی در این زمینه طلب کمک و همکاری داریم.
و من الله التوفیق
جمعی از فعالان فضای مجازی استان اصفهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.