سرویس: غیر تولیدی 12:26 - شنبه 25 اردیبهشت 1395

فاصله گل محمدی از محبوبیت تا تنفر یک بازی بود؛

قرمزها قهرمانی را از ذوب آهن می خواستند!

گل محمدی انقدر به قرمزها تعصب دارد که حتی بعد از بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امسال که اشتباهات داور بازی باعث شکست پرسپولیس در مقابل ذوب آهن و حذف این تیم از گردونه جام حذفی شد در فضای مجازی و در حالی که نامش به عنوان سرمربی تیم برنده مطرح بود سعی در دلجویی از هواداران پرسپولیس را داشت.

به گزارش اصفهان شرق، ذوب آهن بازی آخر خودش در لیگ برتر دوره پانزدهم را در حالی به استقلال خوزستان باخت که تقریبا همه علاقمندان به فوتبال در اصفهان می دانستند که نماینده فوتبال اصفهان شانسی برای رسیدن به پله چهارم لیگ ندارد.

به هر حال فاصله ۲ امتیازی ذوب آهن با تیم تراکتورسازی و البته بازی راحت نماینده فوتبال تبریز در مقابل استقلال اهواز در هفته سی ام به خوبی بیانگر این موضوع بود که شاگردان امیر قلعه نویی پله چهارم جدول لیگ را برای خودشان رزرو کرده اند و در این شرایط ذوب آهن شانسی برای کسب سهمیه پلی اف لیگ قهرمانان آسیا نداشت.

635987765011465606_B

اما مهم ترین موضوعی که حساسیت بازی هفته پایانی را برای ذوب آهن زیاد کرده بود به داستان علاقه یحیی گل محمدی سرمربی تیم ذوب آهن به پرسپولیس بر می گشت و اینکه او دوست داشت به عنوان سرمربی یک تیم دیگر به نوعی قهرمانی را به قرمزهای تهران تقدیم کند. به هر حال گل محمدی بعد از سالها حضور در تیم پرسپولیس در اواسط لیگ دوازدهم به عنوان سرمربی در قرمزهای تهران حضور داشت و حتی با این تیم تا فینال جام حذفی هم رسید و در آن بازی به سپاهان باخت ولی با این وجود گل محمدی در این سه سالی که از پرسپولیس دور بوده هیچگاه علاقه خودش به این تیم را پنهان نکرده است.

گل محمدی انقدر به قرمزها تعصب دارد که حتی بعد از بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امسال که اشتباهات داور بازی باعث شکست پرسپولیس در مقابل ذوب آهن و حذف این تیم از گردونه جام حذفی شد در فضای مجازی و در حالی که نامش به عنوان سرمربی تیم برنده مطرح بود سعی در دلجویی از هواداران پرسپولیس را داشت.

به هر صورت او هنوز در ابتدای کار دوران مربی گری است وطبیعی است که در ذهن خودش شرایط را برای بازگشت دوباره به پرسپولیس و سرمربی گری در این تیم فراهم کند. هر چه که باشد پرسپولیس یکی از دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران است و پذیرفت سمت سرمربیگری این تیم می تواند یحیی گل محمدی را در بورس رسانه ها قرار دهد.

همین موضوعات باعث شد تا بازی دیروز جمعه برای گل محمدی تبدیل به یک بازی حیثیتی شود که شکست استقلال خوزستان می توانست خوشبختی را به قلب هواداران پرسپولیس و البته خود یحیی گل محمدی بیاورد. ذوب آهن در خانه استقلال خوزستان یک نیمه هم تحمل کرد ولی دو گل نزدیک به هم در یک ربع ابتدایی نیمه دوم شرایط را برای او به هم ریخت که واکنش های عصبی گل محمدی در کنار زمین شکل بگیرد.

قبل از این کمتر دیده بودیم که سرمربی ذوب آهن در کنار نیمکت واکنش های عجیب و غریبی از خودش به نمایش بگذارد اما برخورد گل محمدی با دانیال اسماعیلی فر بازیکن تعویضی تیمش در دقیقه ۵۹ به خوبی نشان می داد که امتیازات این بازی چقدر برای سرمربی ذوب آهن مهم و حیاتی بوده که از بابت سوختن آن ناراحت و عصبی شده است.

نباختن یحیی گل محمدی در این بازی و قهرمانی پرسپولیس در لیگ آنها را به عرش فوتبال ایران می برد و برعکس نتیجه ای که رقم خورد تمام پرسپولیسی ها و حتی یحیی گل محمدی را هم مغموم و سرخورده کرد.

نتیجه این اتفاق هم بالافاصله در فضای مجازی رونمایی شد و پرسپولیسی های خشمگین که از بابت باخت ذوب آهن و البته یحیی گل محمدی بسیار از دست بازیکن و سرمربی سابق خودشان عصبی بودند اینستاگرام گل محمدی را تحت تاثیر قرار دادند تا او مجبور به واکنش شود و دسترسی به این فضا را با محدودیت روبرو کند.

به هر حال قرمزها در انتظاری غیر معمول و غیر طبیعی دوست داشتند که گل محمدی عنوان قهرمانی را به پرسپولیس هدیه دهد که با درخشش استقلال خوزستان این اتفاق نیفتاد اما در حال حاضر گل محمدی از آن مرد محبوب سابق تبدیل به یک مهره غیرقابل تحمل برای پرسپولسی ها شده و شاید احتیاج به زمانی طولانی باشد تا هواداران پرسپولیس بتوانند با موضوع شکست ذوب آهن در خانه استقلال خوزستان و ترکیبی که گل محمدی روانه میدان کرد به نوعی کنار بیایند.

صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.