سرویس: غیر تولیدی 07:30 - چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما:

فرزاد حسنی تفاوتی میان صراحت و توهین به دیگران قائل نمی‌شود/ اظهار نظر در مورد پشت صحنه برنامه اکسیر بر عهده مخاطب است

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما گفت: اگرچه فرزاد حسنی مجری توانمند و شناخته شده‌ای است اما تفاوتی میان صراحت و توهین به دیگران قائل نمی‌شود که اگر تفاوت میان این دو را تشخیص می‌دادند، با آن لحن با شرکت کننده در مسابقه صحبت نمی‌کردند.

به گزارش اصفهان شرق؛ داوود نعمتی انارکی، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در مورد اختصاص آنتن زنده به فرزاد حسنی مجری برنامه اکسیر برای توجیه کردن توهین به یکی از شرکت کنندگان در این برنامه اظهار داشت: بنده در مورد این موضوع با اقای میرحسینی مدیر شبکه سه صحبت کرده و انتقاد ها نسبت به رفتار فرزاد حسنی را به وی انتقال دادم و پیشنهاد دادم که آقای حسنی از مخاطبان درباره این رفتار خود عذرخواهی کند.

 

وی با بیان اینکه در نهایت آقای حسنی در برنامه مردم چه می گویند عذرخواهی کرد اظهار داشت: اگرچه فرزاد حسنی مجری توانمند و شناخته شده‌ای است اما تفاوتی میان صراحت و توهین به دیگران قائل نمی‌شود که اگر تفاوت میان این دو را تشخیص می‌دادند، با آن لحن با شرکت کننده در مسابقه صحبت نمی‌کردند.

 

مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما در ادامه افزود: به اعتقاد من اگر فرزاد حسنی یک کلام عذرخواهی می‌کرد بسیار بهتر بود تا اینکه در برنامه مردم چه می گویند به توجیه و تفسیر برنامه و علت رفتار خود بپردازد؛ انتقاد ها نسبت به برنامه زنده فرزاد حسنی را نیز به آقای میرحسینی انتقال داده‌ام و حتی اگر رفتار غیر عمد بوده باید با یک معذرت خواهی کوتاه و ساده این موضوع را تمام می کردند.

 

نعمتی انارکی با بیان اینکه فرزاد حسنی روی لبه توهین به مخاطب صحبت کرد اظهار داشت: اگر از ابتدا آقای حسنی می توانستند تفاوت میان توهین و صراحت را قائل شوند، هیچگاه شرایط این برنامه به این شکل پیش نمی‌رفت.

 

وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند پشت صحنه‌ برنامه اکسیر ساختگی بود، تصریح کرد: نمی توانم در این خصوص اظهار نظری داشته باشم؛ این بر عهده مخاطب است که این برنامه را ساختگی بداند و یا اینکه آن را قبول کند.

دانا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.