سرویس: اجتماعی 13:07 - سه شنبه 21 اردیبهشت 1395

معاونت مرکز بهداشت شماره یک اصفهان:

برنامه های نامناسب ماهواره فرهنگ کشور را خدشه دار می کند

دکتر فیاض گفت: وجود ماهواره ها در منازل و پخش برنامه های نامناسب موجب بروز زودرس نوجوانان می گردد و فرهنگ جامعه را خدشه دار می کند و در این رابطه باید دقت لازم به عمل آید.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، صبح امروز جلسه شورای پدافند غیرعامل با هدف اشنایی با اقدامات مهم در راستای این عوامل برگزار شد.

بخشدار بن رود در رابطه با تهدیدات فضای مجازی گفت: امروزه ماهواره ها، اینترنت و ایمیل می تواند به شکل تهدید وارد میدان شود و کشور ما را مورد خطر قرار دهد اما ما باید با بالابردن توان علمی خود از این وسایل استفاده کنیم تا مورد حمله دشمن قرار نگیریم.

صادقی به هدف جلسات پدافند غیر عامل اشاره و اظهار کرد: پدافند غیر عامل شامل تمام حوزه های غیر نظامی مانند جنگ های روانی، فرهنگی، اطلاعاتی، امنیتی، اجتماعی و پزشکی است.

فیاض معاونت مرکز بهداشت شماره یک اصفهان به مباحثی در ارتباط با جنگ های روانی و فرهنگی پرداخته و بیان کرد: وجود ماهوارها در منازل و پخش برنامه های نامناسب موجب بروز زودرس نوجوانان می گردد و فرهنگ جامعه را خدشه دار می کند و در این رابطه باید دقت لازم به عمل آید.

اسماعیلی رئیس اداره آبفاء ورزنه با اشاره به موضوع جلسه گفت: ما برای جلوگیری از این وضعیت بحران، ابتداء باید مراکز و پروژه های موجود را شناسایی و به نحو مطلوب رسانیم و همچنین باید در زمان بحران سازه در ساختار خود را برای ایجاد مأموریت های داخلی که انجام می گیرد حفظ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش میانگین مصرف آب در بخش بن رود و از سوی دیگر افت بارش در چند سال اخیر، با کم آبی مواجه خواهیم شد و این خود نوعی تهدید است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.