سرویس: غیر تولیدی » نقلی 02:22 - دوشنبه 23 دی 1392

اختتامیه ی جشنواره ی عمار در استان اصفهان/ تغییر محل برگزاری

طبق اعلام دبیر جشنواره در اصفهان، بنا به تصمیم دبیرخانه ی جشنواره ی عمار در اصفهان و به خاطر ناهماهنگی های به وجود آمده، اختتامیه این جشنواره فردا ۲۳دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن کتابخانه ی مرکزی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق: دبیر جشنواره ی عمار در استان اصفهان زمان برگزاری اختتامیه ی چهارمین جشنواره ی مردمی فیلم عمار- استان اصفهان را فردا دوشنبه ۲۳ دی ماه ساعت ۱۸:۳۰ در کتابخانه ی مرکزی شهرداری اصفهان عنوان کرد.

وی افزود: طبق اطلاع قبلی، این مراسم باید ساعت ۱۹ در سالن سینما سپاهان برگزار می شد، ولی به خاطر ناهماهنگی های صورت پذیرفته، این مراسم به ساعت ۱۸:۳۰ موکول، و به سالن کتابخانه ی مرکزی شهرداری اصفهان، واقع در میدان امام حسین، خیابان باغ گلدسته منتقل شد.

معین مومنیان خاطرنشان کرد: با برگزاری این مراسم، اجرای اکران های مردمی جشنواره پایان نخواهد یافت و این اکران ها تا ۲۲بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است پس از این تاریخ، اختتامیه ی اکران های مردمی جشنواره مردمی فیلم عمار در استان اصفهان برگزار می گردد. همچنین برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مربوط به جشنواره، در بهمن ماه خواهد بود.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰۰ اکران در استان برگزار شده است که با توجه به پایان زمان امتحانات و کاهش برودت هوا، امید می رود این تعداد، افزایش چشمگیری پیدا کند.

وی مکان های برگزاری اکران مردمی را مساجد، پایگاه های بسیج، مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و کانون های فرهنگی عنوان کرد و گفت: دبیرخانه ی جشنواره تا تاریخ ۲۲بهمن ماه میزبان هم استانی های عزیز برای اکران مردمی می باشد.

دبیر اولین جشنواره ی عمار در استان اصفهان در مورد برگزاری اکران های عمومی فیلم های جشنواره چهارم در نقاط اصلی شهر به خبرنگار ما گفت: مبنای جشنواره ی عمار بر اکران های مردمی است و طبق ابلاغ دبیرخانه ی مرکزی تهران، تعداد اکران های عمومی کم انتخاب شده، ولی سعی ما بر این است در بهمن ماه اکران فیلم های برگزیده ی جشنواره در سالن های اصلی شهر صورت پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.