سرویس: غیر تولیدی 17:40 - یکشنبه 19 اردیبهشت 1395

فرماندار اصفهان تأکید کرد:

لزوم نظارت بر امور مالی، اعتبارات دهیاری‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی در اصفهان

فرماندار اصفهان بر رصد، نظارت و دقت بر اجرای پروژه‌ها و هزینه صحیح اعتبارات دهیاری‌ها و شورای بخش‌ها تأکید کرد و گفت: پیشرفت و اجرای پروژه‌ها باید به هنگام و حداقل به صورت فصلی انجام شود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، فضل‌الله کفیل در نشست شورای مدیران فرمانداری اصفهان، با تأکید بر کنترل و نظارت بر اعتبارات و امور مالی دهیاری‌ها، خاطرنشان کرد: بخشداران باید با رعایت سقف جاری و عمرانی، بر درآمدها و مصارف دهیاری‌ها نظارت دقیق و کاملی داشته باشند.

وی با تأکید بر نظارت کامل بر عملکرد شوراها و شورای بخش‌های 6گانه شهرستان، افزود: مشکلات و خلأهای مالی بخش‌ها نباید از طریق شوراهای بخش جبران شوند، بلکه در رفع مشکلات مردم، ساماندهی‌ها و پروژه‌های عمرانی از آن‌ها استفاده کنیم.

وی بر رصد، نظارت و دقت بر اجرای پروژه‌ها و هزینه صحیح اعتبارات دهیاری‌ها و شورای بخش‌ها تأکید کرد و گفت: پیشرفت و اجرای پروژه‌ها باید به هنگام و حداقل به صورت فصلی انجام و در این رابطه تذکرات لازم به دستگاه‌های ذی‌ربط داده شود.

 کفیل درباره مشارکت دستگاه‌های مختلف در راستای معدوم کردن کانون‌های بیماری سالک در شهرستان اصفهان اظهار داشت: جمع‌آوری پسماندهای ساختمانی، فعال شدن تیم‌های لانه کوبی، طعمه‌گذاری و آموزش مردم ازجمله راه‌های مؤثر در معدوم کردن کانون‌های بیماری‌زا و کاهش ابتلا به بیماری سالک در شهرها و روستاهای شهرستان اصفهان است که پیگیری این امور با فعال شدن کمیته برنامه‌ریزی در هر بخش با مشارکت مراکز بهداشت شهرستان انجام می‌شود.

فرماندار اصفهان با اشاره به مشکلات بیمه قالیبافان عنوان کرد: ترویج فرهنگ کار کردن افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی بالاخص قالیبافان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “لزوم نظارت بر امور مالی، اعتبارات دهیاری‌ها و اجرای پروژه‌های عمرانی در اصفهان”

  1. ضیایی گفت:

    با سلام
    خانم سردبیر سرتیتر بهتری می نوشتی
    مسئولین امور مالی یکی از دوبال دهیاری ها هستند و منظور آقای فرماندار نظارت بر اجرای صحیح بودجه دهیاری ها می باشد و دهیاری شامل دهیار و مسئولین مالی و فنی باشند که طبق بودجه مصوب و نظارت شوراهای اسلامی روستا و بخش و بخشداری انجام خدمت می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.