سرویس: اجتماعی 11:30 - یکشنبه 19 اردیبهشت 1395

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان هشدار داد:

اصفهان در معرض خطر توفان و رگبار تا پایان هفته

خدابخش گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی، تمام مناطق استان تا پایان هفته درگیر باد شدید، توفان، رگبار و کاهش دید خواهند شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ رئیس اداره پیش‌بینی و پیش‌آگاهی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: با توجه به تشدید شرایط ناپایدار جوی تا آخر هفته مناطق مختلف استان درگیر شرایط نامساعد خواهد بود.

حسن خدابخش در ادامه گفت: از امروز مرکز تا نیمه شمال غرب استان درگیر این شرایط ناپایدار خواهد بود و تا آخر هفته مناطق دیگر هم درگیر توفان و بارش‌های پراکنده به‌صورت رگبار و تگرگ خواهند شد.

وی بابیان اینکه در برخی روزها ممکن است افزایش باد را شاهد باشیم، گفت: در برخی از مناطق دیگر رعد و برق رگبار، باران، افزایش گرد و خاک و کاهش دید را به‌صورت شدید در انتظار داریم، لذا همه مردم باید آمادگی این شرایط را داشته باشند.

خدابخش همچنین با اشاره به میزان بارش ها طی ۲۴ ساعته گذشته گفت: بیشترین بارش مربوط به چادگان با ۸.۴ میلیمتر و کمترین مربوط به ورزنه با ۰.۲ میلیمتر بارش بوده است.

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بیشینه دما در اکثر مناطق استان با افزایش یک تا ۳ درجه افزایش مواجه خواهد بود، وضعیت جوی شهر اصفهان را در روز یکشنبه قسمتی ابری ،گاهی افزایش ابر، وزش باد شدید، گردوخاک، بارش و احتمال رعدوبرق و برای روز دوشنبه قسمتی ابری ،گاهی افزایش ابر و وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی کرد.

خدابخش در پایان توصیه کرد: حتی‌المقدور مردم طی این روزها از ترددهای غیرضروری، رفتن در کنار درختان و ساختمان‌های نیمه‌کاره و بالا رفتن از ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.