سرویس: اخبار شهرستان 19:01 - شنبه 18 اردیبهشت 1395

همراه با ورزش شرق اصفهان؛

بلند قامتان هرندی بر قله قهرمانی اولین دوره مسابقات لیگ والیبال شهدای شرق اصفهان ایستادند

در معرفی برترین های مسابقات لیگ والیبال، حضور مسولان شهر هرند و تماشاگران، جلوه جالبی بر دیدار اختتامیه مسابقات والیبال در شهر هرند به یادگار گذاشت.

به گزارش اصفهان شرق از گروه ورزش، با برگزاری دیدار فینال مسابقات لیگ والیبال شرق اصفهان مابین دو تیم بسیج تودشک و هیات والیبال بخش جلگه قهرمان اولین دوره این مسابقات معرفی شد.

در دیدار اختتامیه این مسابقات که با حضور مسولین محلی شهر هرند و تماشاگران حاضر در سالن آزادگان شهر هرند برگزار می گردید دو تیم در دیداری حساس به مصاف هم رفتند و تیم بسیج تودشک که در طول این مسابقات هنوز حتی یک ست را از دست نداده بود امیدوار به ادامه روند پیروزی های خود بود تا عنوان قهرمانی این دوره را از آن خود کند اما بلند قامتان هرند نیز که از امتیاز میزبانی برخوردار بودند نمی خواستند به این راحتی جام قهرمانی را در شهر خود از دست بدهند و دو تیم جدال نفس گیری را برگزار کردند.

در پایان ست اول این تیم هرند بود که با نتیجه 25بر23 از سد بسیج تودشک گذشت اما در ست دوم باز هم تیم هرند بود که در جدالی حساس در امتیاز 30 تواست این ست را نیز به نام خود کند و دو تیم در ست سوم به مصاف هم رفتند که باز هم تیم هرند در این ست و در امتیاز 28 به 26 توانست به پیروزی دست یابد و با نتیجه سه بر صفر در مجموع عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

قضاوت این دیدار حساس بر عهده آقایان شریفی و تاجری بد که آقایان مروجی، کبیریان، امینی و ناظمی ایشان را همراهی می کردند و نظارت این دیدرا بر عهده سیف اله کبیریان بود.

در مراسم اختتامیه، آقایان میلاد محسنی به عنوان با اخلاق ترین بازیکن، رضا شاهمیرزایی به عنوان فنی ترین بازیکن، امیرحسین امینی به عنوان بازیکن فنی دیدار فینال و تیم بسیج تودشک به عنوان تیم اخلاق این مسابقات احکام خود را دریافت کردند.

اما کاپ قهرمانی و احکام قهرمانی دو تیم هرند و تودشک نیز از طرف مسئولین به بازیکنان این دو تیم اهدا گردید.

DSC_0245 DSC_0262 DSC_0268 DSC_01008 DSC_0130 DSC_0035 DSC_0008 DSC_0026

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.