سرویس: اجتماعی 16:17 - پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395

رئیس پلیس آگاهی اصفهان:

۲ محموله ۳میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از توقیف دو محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و دستگیری چهار نفر در این رابطه خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستار خسروی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان پلیس آگاهی استان در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه، دپو و توزیع محموله‌های برنج خارجی قاچاق در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند که در بازرسی صورت گرفته، 852 کیسه برنج 40 کیلوگرمی به ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریال کشف شد و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: همچنین مأموران این پلیس با اشرافیت بالای پلیسی خود، یک محموله پتوی خارجی قاچاق را در یکی از خیابان‌های سطح شهر اصفهان قبل از انتقال به بازار شناسایی و توقیف کردند.

وی تاکید کرد: ارزش این محموله که به وزن چهار هزار و 500 کیلوگرم بود، یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه نیز سه نفر دستگیر شدند.

سرهنگ خسروی تصریح کرد: در مجموع دو عملیات انجام شده پنج نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.