سرویس: اخبار شهرستان 15:01 - پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395

برگزاری مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال آینده سازان هرند

برترین های مدرسه فوتبال آینده سازان شهر هرند در حضور مسولین شهرستان و محلی جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، مراسم اختتامیه مدرسه فوتبال آینده سازان هرند با حضور رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان، امین محمد نژاد از مربیان مطرح کشور، ترابی بخشدار محترم  بخش جلگه، اعضای محترم شورای اسلامی شهر هرند، مسئولین واحد های مختلف هیات فوتبال شهرستان اصفهان، حسینی مسئول اداره ورزش و جوانان بخش جلگه و انواده های محترم بازیکنان مدرسه فوتبال شهر هرند برگزار گردید.

بخشدار جلگه در مراسم تجلیل از برترین های مدرسه فوتبال اینده سازان هرند از عملکرد اداره ورزش وجوانان بخش احساس رضایت کرد و گفت: خوشبختانه اداره ورزش و جوانان در این مدت خوب کار کرده و امیدواریم آینده نیز اینگونه پویا و با نشاط در خدمت جوانان و ورزشکاران باشد.

وی در ادامه افزود: مجموعه بخشداری نیز آماده است تا هر کجا کاری برای جوانان قرار است انجام شود در خدمت جوانان و ورزشکاران ورزش دوستان باشد.

در ادامه حسینی مسئول اداره ورزش و جوانان بخش ضمن خوش آمدگویی اشاره ای به عملکرد ورزش در سال گذشته داشت و اعلام نمود: برای این مدرسه فوتبال نیز برنامه های جدیدی را داریم.

جعفری رئیس شورای اسلامی شهر هرند نیز ضمن تشکر از حضور مسئولین، ورزش را برای جوانان پر اهمیت دانست و گفت: در برنامه های جدید در سال جاری در این شورا کلیه پیش بینی ها برای همکاری با امور جوانان صورت گرفته است.

در ادامه رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان ضمن تشکر از شور و اشتیاقی که مسئولین در دل این ورزشکاران انداخته اند گفت: خوشحالیم که باردگر شاهد برنامه ای جدید در هیات فوتبال بخش جلگه بوده ایم و این نشان از حضور چهره های خوب جوان در این هیات می دهد.

وی عنوان کرد: مبنا اولویت قرار دادن به این ورزشکاران در رده های پایه است که به حق این مدرسه فوتبال که از بهترین مدارس فوتبال ما می باشد دست یافته است.

در ادامه امین محمد نژاد ضمن تشکر از حضور پرشور خانواده ها در این جلسه گفت: بنده از نزدیک شاهد تمرینات این بازیکنان بوده ام و مطمینم در آینده بیشتر از این عزیزان خواهیم شنید.

همچنین نیکدستی مسئول امور بانوان هیات فوتبال شهرستان اصفهان دقایقی برای مادران حاضر در جلسه صحبتهایی را ارائه نمود و خاطرنشان کرد: امیدوارم که به زودی مدرسه فوتبال بانوان این شهر که راه اندازی شده به تکامل برشد.

حسن ختام این مراسم معرفی برترین های مدرسه فوتبال بود که به دست مسئولین جوایز خود را دریافت کردند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.