سرویس: اخبار شهرستان 14:45 - پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395

رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان:

پتانسیل فوتبال شهر اژیه بی نهایت است

رضا دهقان: شهر اژیه دارای پتانسیل بالایی در فوتبال می باشد که بدون شک در آینده از این ورزشکاران بیشتر خواهیم شنید.

به گزارش اصفهان شرق؛ در ادامه بازدیدهای اعضای هیات فوتبال این بار هیات فوتبال شهر اژیه میزبان مسئولین هیات فوتبال شهرستان اصفهان بود.

همزمان با شب مبعث رسول اکرم (ص) رضا دهقان ریاست محترم هیات فوتبال به همراه مسئولین واحد های مختلف هیات فوتبال و امین محمدنژاد از مربیان مطرح کشور با حضور در محل ورزشگاه شهر اژیه ضمن بازدید از امکانات این مجموعه و هیات فوتبال این شهر با اعضای هیات فوتبال دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار جعفری دبیر هیات ضمن تبریک عید سعید مبعث پیرامون وضعیت موجود در شهر اژیه صحبتهای مقدماتی را انجام داد.

در ادامه محسنی از اعضای شورای شهر اژیه پیرامون وضعیت موجود در این شهر به خصوص رشته پر طرفدار فوتبال صحبتهایی را مطرح کرد.

رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان در این دیدار ضمن تشکر از زحمات این عزیزان گفت: برنامه ریزی پیرامون هیات فوتبال شهر اژیه صورت گرفته و از این به بعد می بایست برنامه های منظم را در این شهر شاهد باشیم.

وی پتانسیل فوتبال در این شهر را بی نهایت دانست و گفت: باید این پتانسیل از شهر خارج و در سطح شهرستان و استان نیز نمو پیدا نماید.

دهقان عنوان کرد: برگزاری دوره ها و کار گاه های مختلف باید در این شهر برگزار گردد تا بتوان شاهد رشد موفقیت فوتبال در اژیه هم باشیم.

در این دیدار امین محمد نژاد از مدرسان فوتبال در استان اصفهان وبه همراه سرکار خانم نیکدستی نایب رئیس هیات فوتبال، محمد لایقی مسئول واحد داوران، مازیار جمال آشتیانی مسئول واحد آموزش و فوتبال ساحلی، داود توسل مسئول واحد پایه و جوانان و جلیل ایروانی دبیر واحد مسابقات هیات فوتبال شهرستان اصفهان نیز حضور داشتند.

در پایان نیز از امکانات مجموعه ورزشی اژیه بازدید به عمل آمد و همچنین مقرر شد با همکاری شورای محترم شهر اژیه و شهرداری این شهر اولین زمین فوتبال ساحلی در این شهر افتتاح گردد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.